۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۵۲

در ساعات پایانی انجام شد؛

حضور پرشور اردبیلی‌ها در پای صندوق‌های رأی

حضور پرشور اردبیلی‌ها در پای صندوق‌های رأی

اردبیل- در حالی که ۲ بار فرصت رأی دادن در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تمدید شده، اردبیلی‌ها همچنان پرشور در صف‌های شعب رأی‌گیری حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که وزارت کشور ۲ بار ساعات رأی‌گیری را تمدید کرده شامگاه جمعه اهالی نیک‌اندیش و ولایتمدار دیار قهرمان‌پرور سبلان با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی حماسه خلق کرده و یک بار دیگر بر دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی تاکید کردند.

بررسی‌های میدانی از شعب اخذ رأی در مناطق مختلف شهر از سلمان‌آباد گرفته تا حسن‌آباد و از شهرک سینا گرفته تا سبلان و کارشناسان نشان از حضور پرشور مردم در ساعات پایان رأی‌گیری است که از ساعت ۱۷ عصر امروز روند تساعدی را در میزان حضور و مشارکت مردم شاهد هستیم.

عمده شرکت‌کنندگان که در ایام تابستان از سفرهای روز تعطیل برگشتند، با حضور در صف‌های طولانی آماده رأی دادن هستند تا در این جشن ملی مشارکتی جدی داشته باشند.

از شهرهای دیگر نیز خبر می‌رسد با توجه به فصل کار و تلاش در روستاها و مناطق شهری مشگین‌شهر، پارس‌آباد، بیله‌سوار، اصلاندوز، گرمی، انگوت، رضی و دیگر شهرها مردم عمدتاً از ساعت عصرگاهی در شعب اخذ رأی حاضر شده و رأی خود را به کاندیدای اصلح در صندوق‌ها ریختند.

فضای پرشور و نشاطی که امروز در صحنه انتخابات ریاست جمهوری به ثبت می‌رسد نشان از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف خواهد بود تا ملت غیرتمند دیار سبلان و دارالارشاد اردبیل نشان دهند که همچنان پای عهد و پیمان خود با انقلاب نشسته و هیچ وقت از این مسیر بر نمی‌گردند.

برخلاف برخی فضاسازی‌های کاذب در شعب اخذ رأی اینترنت و احراز هویت به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و کمترین اختلال را در فرآیند انتخابات شاهد هستیم و مردم در صف‌های طولانی در انتظار تمدید ساعات رأی‌گیری هستند و قطعاً این حضور پرشور تا ساعت ۱۲ ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان اردبیل شعب اخذ رأی تا آخرین نفری که در شعبه حاضر هستند باید نسبت به رأی‌گیری اقدام کرده و آرای مردم را دریافت کنند.

کد خبر 6151363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha