۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۳۵

امشب رقم خورد؛

موج دوم مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات

موج دوم مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات

سمنان- علی رغم اینکه ساعت از ۱۰ شب گذشته همچنان مردم متدین و ولایتمدار استان سمنان در شعب اخذ رای حضوری پرشور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم متدین و همیشه در صحنه استان سمنان از صبح امروز با حضور در پای صندوق‌های رأی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشارکت فعال داشتند. علی رغم اینکه ساعت از ۲۲ گذشته و ستاد انتخابات روند رأی گیری را تا ساعت ۲۴ تمدید کرده همچنان شعب اخذ رأی میزبان مردم استان سمنان است.

بخش بزرگی از مردم آستان سمنان به واسطه گرمای شدید هوا مشارکت خود در انتخابات ریاست جمهوری را به ساعات بعد از ظهر و شامگاه موکول کردند و حالا شعب اخذ رأی کماکان میزبان رأی دهندگان است.

از ساعت ۲۰ موج جدیدی از حضور مردم پای صندوق‌های رأی در استان سمنان گزارش می‌شود در برخی از شعب اخذ رأی صف‌های طولانی مشارکت کنندگان در انتخابات تازه از ساعت ۸ شب رونق گرفته و طولانی‌تر شده است مسئولان ستاد انتخابات گرمای هوا و همچنین حضور مردم در ییلاقات تفرجگاه‌ها را دلیل اصلی این موضوع می‌دانند.

صندوق‌ها هم اکنون در حال اخذ رأی از مردم هستند و روند رأی‌گیری هنوز ادامه دارد مسئولان ستاد انتخابات استان سمنان همچنین تاکید کردند که مردم هرچه سریع‌تر به شعب اخذ رأی مراجعه و آرای خود را به صندوق‌ها بیندازند چرا که امکان دارد با توجه به ازدحام جمعیت تا ساعت ۲۴ فرصت برای اخذ رأی از آنها وجود نداشته باشد.

به گفته مسئولان همچنین مشارکت مردم نیز در این انتخابات خوب بوده و تعداد بیشتری از مردم نسبت به انتخابات مجلس پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند از طرف دیگر مسئولان اعلام کردند که امنیت در تمام شعب اخذ رأی استان سمنان به خوبی تأمین شده و مردم در آرامش در حال رأی دادن هستند و هیچ مشکلی تاکنون پدید نیامده است.

در شعبه اخذ رأی شهر رویان از توابع شاهرود برای زمان کوتاه اینترنت فیبر نوری قطع شد اما با تلاش مسئولان پشتیبانی و فنی این مشکل به سرعت برطرف و اخذ رأی از مردم از سر گرفته شد

کد خبر 6151424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha