۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۲۱

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان:

مردم با رفتن پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان دشمن می‌زنند

مردم با رفتن پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان دشمن می‌زنند

سامان-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان گفت:از مردم دعوت می‌کنم با حضورشان در پای صندوق‌های رأی مشتی محکمی را بر دهان یاوه گویان علی الخصوص استکبار جهانی بزنند.

شیروان اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی از نظر حکمرانی و حکومتی موجب حکومت داری بی نظیر و بی بدیل است که بر پایه احادیث و روایات بناشده است که مردم یکی از مؤلفه‌های تولید قدرت به نظام هستند که می‌توانند با حضورشان درصحنه‌های مختلف با تولید قدرت برای نظام کمک کنند.

وی در ادامه گفت: امروز شاهد برگزاری بزرگترین رویداد و رخداد سیاسی کشور؛ انتخابات ریاست جمهوری هستیم، یکی از انتخابات مهمی هست که بعد از شهادت رئیس جمهور شهیدمان بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

اسدی تأکیدکرد: برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و همچنین ناکام گذاشتن دشمنان، مردم باید یک حضور پر شوری در پای صندوق رأی داشته باشند و با انتخاب یک رئیس جمهور اصلح و تراز انقلاب، انقلابی داشته باشیم که از نظر استحکام در دنیا بی نظیر باشد.

وی در پایان گفت: از مردم دعوت می‌کنم با حضورشان در پای صندوق‌های رأی مشتی محکمی را بر دهان یاوه گویان علی الخصوص استکبار جهانی بزنند.

کد خبر 6151470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha