۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۴۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

شاهد نقش‌آفرینی موثر اصحاب رسانه‌ در انتخابات هستیم

شاهد نقش‌آفرینی موثر اصحاب رسانه‌ در انتخابات هستیم

اهواز - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: با وجود گرمای هوا و سختی کار، شاهد حضور و نقش آفرینی موثر خانواده فرهنگ، هنر، رسانه و به ویژه اهالی رسانه در انتخابات هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید منادی جمعه شب در حسینیه ثارالله اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در یکی از روزهای خوب و درخشان، شور و شوق و حضور مردم در سراسر کشور به ویژه استان خوزستان، آن هم در بخش دوم روز را به دلیل وضعیت اقلیمی استان شاهد هستیم و امیدواریم به آن حد نصابی که شایسته ملت ایران است برسیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: انتخابات از این جهت که در امروز، آینده ما و فرزندانمان تأثیر دارد، یک مساله جدی است، مردم نیز این را درک کردند چرا که انتخاب‌های ما در دوره گذشته این را نشان داده است‌.

وی افزود: زمانی که انتخاب، انتخاب شخصی مثل آیت الله رئیسی است که در دوره کوتاه مدیریتش یک مودت و محبت خاصی بین مردم ایجاد می‌کند که به دلیل روحیه اخلاص، تواضع، مردم داری و گره گشایی وی و همکارانش بوده، به همین دلیل است که مقام معظم رهبری فرمودند شهید رئیسی یک نصابی را بین مدیران جابجا کرد لذا امیدواریم این روحیه و پرکاری با انتخاب خوبی که مردم انجام می‌دهند ادامه پیدا کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: از زمانی که فرآیند انتخابات آغاز شده، خصوصاً هفته اخیر و به ویژه امروز که روز انتخابات است، با وجود گرمای هوا و سختی کار، شاهد حضور و نقش آفرینی جدی خانواده فرهنگ، هنر، رسانه و به ویژه اهالی رسانه هستیم.

منادی با بیان اینکه مردم عادی برای تکلیف شرعی و ملی خود می آیند و بعد از گذشت زمانی رأی خود را به صندوق می‌اندازند، اما اصحاب رسانه از ابتدای صبح کار خود را شروع کرده اند که تا پاسی از شب و حتی پس از آن هم ادامه دارد لذا بنده برای خداقوت گفتن به اهالی رسانه به ویژه خبرگزاری‌ها که اخبار را به صورت لحظه‌ای، متقن و دقیق مخابره می‌کنند تا مردم بر اتفاقات آگاه باشند، در این محل حاضر شده ام و قدردان زحمت فرد فرد آنها هستم.

کد خبر 6151495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha