۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۰

راهنمای خرید ملک در منطقه ۲۲ برای سرمایه گذاری هدفمند

راهنمای خرید ملک در منطقه ۲۲ برای سرمایه گذاری هدفمند

اگر به دنبال یک راهنمای خرید ملک در منطقه ۲۲ برای سرمایه گذاری هدفمند هستید ادامه مطلب را از دست ندهید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از مناطق مناسب تهران برای سرمایه گذاری منطقه ۲۲ است. این منطقه که جز مناطق نوپا به شمار می‌رود در سال‌های اخیر رشد و پیشرفت چشمگیری را تجربه کرده است. موقعیت‌های بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ نظیر برج تندیس وجود دارند. همچنین شرکت‌های متنوعی قرار پیش خرید و یا خرید آپارتمان در این منطقه قرار دارد که یکی از آنها، شرکت کیانمهر پارس است که جز یکی از تعاونی‌های مورد اعتماد در کشور است.

ممکن است قصد سرمایه گذاری در این منطقه را داشته باشید اما ندانید که از کجا باید شروع کنید. اگر به دنبال یک راهنمای خرید ملک در منطقه ۲۲ برای سرمایه گذاری هدفمند هستید ادامه مطلب را از دست ندهید.

چرا باید در منطقه ۲۲ سرمایه گذاری کنیم؟

ممکن است این سوال به ذهنتان خطور کند که چرا باید در منطقه ۲۲ سرمایه گذاری کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم سرمایه گذاری در این منطقه مزایای بسیاری برای شما دارد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

امکانات و زیرساخت‌های پیشرفته

منطقه ۲۲ دارای امکانات و زیر ساخت‌های پیشرفته‌ای است. این منطقه از مراکز تجاری بزرگ، شبکه‌های حمل و نقل مدرن، مراکز تفریحی مختلف و مراکز درمانی مجهز برخوردار است.

موقعیت مکانی بسیار خوب

از دیگر مزایای خرید ملک در منطقه ۲۲ موقعیت مکانی بسیار خوب آن است. این منطقه در نزدیکی مرکز شهر تهران قرار گرفته است و دسترسی خوبی به سایر مناطق دارد. این موقعیت مکانی باعث شده که این منطقه به یکی از پرتردد ترین مناطق تهران تبدیل شود.

آینده روشن

منطقه ۲۲ یکی از مناطق در حال رشد است که آینده درخشانی دارد. امکانات و دسترسی‌های منطقه ۲۲ بسیار زیاد است به همین دلیل در آینده‌ای نه چندان دور به یکی از قطب‌های تجاری و اقتصادی ایران تبدیل خواهد شد.

امنیت سرمایه گذاری در منطقه ۲۲

هر فردی که قصد سرمایه گذاری دارد قطعاً نگران سرمایه خود است. خوشبختانه خرید ملک در منطقه ۲۲ یکی از امن ترین سرمایه گذاری ها به شمار می‌رود. یکی از دلایل مهمی که باعث ایجاد امنیت می‌شود وجود تعاونی‌های متعدد دولتی در این منطقه است. این تعاونی‌ها زیر نظر بنیاد تعاون هستند و از این طریق نظارت می‌شوند.

معرفی تعاونی فعال در منطقه ۲۲ تهران برای سرمایه گذاری هدفمند

اگر بپرسید کدام تعاونی خصوصی فعال و پروژه در منطقه ۲۲ از نظر امکانات بهتر است، یکی از این موارد پروژه برج تندیس چیتگر است که امکان پیش فروش پروژه مسکونی تندیس در این منطقه از تعاونی کیان مهر پارس به شماره ثبت: ۵۷۸۵۹۳ وجود دارد.

این پروژه در منطقه ۲۲ تهران و در بلوار اردستانی و در زمینی به مساحت ۲۷۸۰ مترمربع در پلاک ثبتی ۴/۴۴۳/۵ واقع شده است، این پروژه یکی از لوکس‌ترین پروژه‌های مسکونی در حال ساخت در این منطقه می‌باشد که توسط شرکت (خصوصی) تعاونی کیان مهر پارس معرفی شده است.

این پروژه مسکونی شامل یک بلوک ۲۵ طبقه است که ۲۰ طبقه آن مسکونی بوده که ۴ طبقه پارکینگ و ۱ طبقه برای لابی اختصاص یافته و دارای ۳ طبقه پارکینگ است، واحدهای این پروژه در دو تیپ تقریبی ۱۰۰ و ۱۳۰ متری به فروش می‌رسد.

محل قرارگیری برج تندیس کجاست؟

محل قرارگیری این پروژه غرب منطقه ۲۲ در ضلع جنوبی میدان دانش واقع در بلوار اردستانی، در فاصله‌ی ۵ دقیقه‌ای ایستگاه مترو است و دسترسی فوق العاده به شاهراه‌های اصلی شهر تهران دارا است.

به همین دلیل این پروژه یکی از پروژه‌های مسکونی لوکس به شمار می‌رود که دارای امکانات رفاهی کامل در کنار موقعیت مکانی مناسب است. این موارد باعث شده که بسیاری از سرمایه گذاران این پروژه را برای سرمایه گذاری و همچنین سکونت انتخاب کنند.

یکی از دلایل مهم که پروژه تندیس را به گزینه‌ای مطلوب و مناسب برای سکونت و سرمایه گذاری تبدیل می‌کند، دسترسی‌های آن است. دسترسی این پروژه به بزرگراه‌های اصلی منطقه ۲۲ نکته حائز اهمیت آن به شمار می‌آید. از نزدیک ترین بزرگراه‌های برج تندیس می‌توان به بزرگراه خرازی، بزرگراه آزادگان، بزرگراه حکیم، بزرگراه همدانی اشاره کرد.

نکات مهم خرید ملک در منطقه ۲۲ که لازم است بدانید

همانطور که پیش تر بیان کردیم خرید ملک در منطقه ۲۲ یک سرمایه گذاری مطمئن است با این وجود توجه به برخی نکات می‌تواند به شما در سرمایه گذاری بهتر کمک کند. در ادامه این نکات را با شما عزیزان به اشتراک می‌گذاریم.

اعتبار سازنده

اولین نکته‌ای که در زمان خرید ملک در منطقه ۲۲ برای سرمایه گذاری هدفمند باید در نظر بگیرید اعتبار سازنده است. پیش از هر اقدامی لازم است در مورد اعتبار سازنده، سابقه و پروژه‌های قبلی او تحقیق کنید.

موقعیت مکانی

همانطور که می‌دانید یکی از عوامل مهم در زمان خرید و پیش خرید ملک موقعیت مکانی آن است. نخست باید موقعیت مکانی پروژه را بررسی کنید و از دسترسی‌های آن به مراکز مختلف مطمئن شوید.

راهنمای خرید ملک در منطقه ۲۲ برای سرمایه گذاری هدفمند

امکانات پروژه

از دیگر فاکتورهای مهمی که در زمان خرید ملک در منطقه ۲۲ باید به آن توجه کنید امکانات پروژه است. پیش از خرید امکاناتی از قبیل امکانات امنیتی و رفاهی پروژه را به طور کامل بررسی نمائید.

شرایط پرداخت

اگر قصد پیش خرید آپارتمان در منطقه ۲۲ را دارید از شرایط پرداخت غافل نشوید. پیش از خرید ملک باید در مورد تعداد اقساط و مبالغ آنها اطلاعات کاملی کسب کنید.

موقعیت ملک در منطقه ۲۲ چه تأثیری در تعیین قیمت آن دارد؟

یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در قیمت ملک در منطقه ۲۲ موقعیت مکانی آن است. به عنوان مثال واحدهای نزدیک به دریاچه چیتگر به دلیل نزدیکی به دریاچه و چشم انداز زیبا از قیمت‌های بالاتری برخوردار هستند. به صورت کلی هر چقدر فاصله ملک از دریاچه بیشتر باشد قیمت آن نیز کاهش پیدا می‌کند.

دسترسی به مترو و اتوبان‌ها نیز اهمیت زیادی دارد و روی قیمت ملک در این منطقه تأثیر می‌گذارد. واحدهایی که دسترسی بهتری به اتوبان‌ها و مترو دارند با قیمت‌های بالاتری عرضه می‌شوند. اینکه ملک در کدام یک از بخش‌های این منطقه واقع شده باشد نیز بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. منطقه ۲۲ از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که قیمت‌های ملک در آنها با یکدیگر متفاوت است.

از دیگر عواملی که می‌تواند باعث افزایش قیمت ملک در منطقه ۲۲ شود میزان نزدیکی به مراکز درمانی، آموزشی و تفریحی است. هر چقدر ملک به این مناطق نزدیک تر باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

راهنمای خرید ملک در منطقه ۲۲ برای سرمایه گذاری هدفمند

سخن آخر در مورد خرید ملک در منطقه ۲۲ برای سرمایه گذاری هدفمند

خرید ملک در منطقه ۲۲ یکی از انتخاب‌های مناسب برای سرمایه گذاری هدفمند است. این منطقه آینده بسیار روشنی دارد و می‌تواند سود زیادی را نصیب سرمایه گذاران کند. امکانات بیشمار این منطقه نیز آن را به یک گزینه ایده آل تبدیل کرده است.

این منطقه نسبت به مناطق دیگر تهران آب و هوای بهتری دارد و یک مکان مناسب برای تمام رده‌های سنی به شمار می‌رود. به شما این اطمینان را می‌دهیم که از سرمایه گذاری در این منطقه به عنوان یکی از سرمایه گذاری‌های پر بازده خود در زندگی یاد کنید.

اگر به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن، هدفمند و پرسود در منطقه ۲۲ هستید کافیست با شرکت انبوه سازان کیان مهر پارس در ارتباط باشید. کارشناسان تیم ما آماده ارائه مشاوره به شما سرمایه گذاران عزیز هستند.

سوالات متداول در مورد خرید ملک در منطقه ۲۲ برای سرمایه گذاری هدفمند

۱. منطقه ۲۲ تهران کجاست؟

منطقه ۲۲ در قسمت شمال غربی تهران واقع شده است. به نوعی می‌توان این منطقه را غربی‌ترین منطقه پایتخت دانست.

۲. آیا هزینه خرید امتیاز پیش فروش‌های منطقه ۲۲ در سال اخیر افزایش داشته است؟

بله، در سال اخیر به دلیل تورم و افزایش هزینه‌های ساخت و ساز خرید امتیاز پیش فروش‌های منطقه ۲۲ نیز با افزایش رو به رو بوده است.

۳. واحدهای تجاری و مسکونی منطقه ۲۲ از لحاظ قیمت چه تفاوتی با هم دارند؟

واحدهای تجاری به دلیل تقاضای بیشتر و کاربری که دارند نسبت به واحدهای مسکونی از قیمت‌های بالاتری برخوردار هستند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6151664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha