۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۷

در پیامی مطرح شد؛

تسلیت پزشکیان در پی شهادت جمعی از نیروهای انتظامی در شهرستان راسک

تسلیت پزشکیان در پی شهادت جمعی از نیروهای انتظامی در شهرستان راسک

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهادت مظلومانه نیروهای انتظامی شهرستان راسک از سوی اشرار جنایت‌کار را که در حین صیانت از آرای مردم مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفتند، تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت: خبر شهادت مظلومانه نیروهای غیور انتظامی شهرستان راسک از سوی اشرار جنایت‌کار که در حین صیانت از آرای مردم مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفت، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

وی در ادامه این مطلب آورده است: ضمن تسلیت این حادثه ناگوار به فرماندهی کل نیروهای مسلح، فرماندهی کل انتظامی، نیروهای فراجا و ملت غیور ایران و خانواده محترم‌شان، از درگاه خداوند رحمان برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل و برای شهیدان والامقام، علو درجات مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 6151680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
      4 0
      مگر برمنافق،بااین وحشیگریها،حمله به صندوق ارا،شهادت ماموران چه اهدافی،حمله کنندگان چه اشخاصی،ازکجاورود،خروج،باید مشکل امنیتی راست حل شوداساسی.
    • کوثر IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
      2 1
      با سلام و تحیت شهادت هنر مردان خداست. شهادت عزیزان نیروی مقتدر انتظامی ایران اسلامی را به محضر حضرت ولی عصر عجل و فرماندهی کل قوا و خانواده های داغدار آنان، تبریک و تسلیت عرض نموده ،صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال برای آنان خواستارم. ولله الحمد