۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۰

سهام دولت در ۹ شرکت واگذار می‌شود

سهام دولت در ۹ شرکت واگذار می‌شود

به پیشنهاد وزارت اقتصاد سهام دولت در ۹ شرکت از طرف سازمان خصوصی سازی واگذار و منابع حاصل به حساب خزانه داری کل کشور واریز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر بر اساس مصوبه هیأت دولت و به پیشنهاد وزارت اقتصاد سهام دولت در ۹ شرکت از طرف سازمان خصوصی سازی واگذار و منابع حاصل به حساب خزانه داری کل کشور واریز خواهد شد.

بر این اساس سهام صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد شادگان، فولاد غدیر نیریز، فولاد سفید چهارمحال، اپال پارسیان، فولاد سبزوار، آلومینای ایران، پالایش گاز پارسیان، پالایش گاز فجر جم واگذار خواهد شد.

کد خبر 6151760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
      0 0
      خدا رو شکر که تلاش می کنند تا ورود دولت جدید طرح های مرحوم شهید رئیسی رو کامل تمام کنند در غیر اینصورت اگر تمام نشه خدا می دونه چه بلایی بر سر تمام طرح های مرحوم شهید رئیسی برای اجرا کامل نشدن در داخل کشور بیارند . انشاالله که کسی که تصور می کنیم نشه و کسی که راه مسیرش راه شهداست در سیاست ها باشه
    • NP ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
      0 0
      در غیر اینصورت شرایط با انتخاب نادرست شخص فقط همه ما در مرزها رو منصرف از بودن حضور فعالیت در ایران و به کشورهای دیگر هدایت می کنه . وقتی زندگی در داخل پیچیده تورم فشار افزایش پیدا کنه وقتی اختلاف تنش حتی با همسایگان ایجاد بشه برخی ترجیح میدن حتی با دوست داشتن کشور وطن خود از کشور دور شوند .