۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

صداوسیما باز هم مناظره دارد؟/پیشنهاد مدل برنامه‌ها ارایه شده است

صداوسیما باز  هم مناظره دارد؟/پیشنهاد مدل برنامه‌ها ارایه شده است

دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی درباره برگزاری مناظره در دور دوم انتخابات بیان کرد که منتظر هستند تا کمیسیون تبلیغات انتخابات درباره نحوه برنامه‌ها تصمیم بگیرد.

محمدصالح مفتاح دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی درباره برگزاری مناظره‌ها در مرحله دوم انتخابات به خبرنگار مهر بیان کرد: کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات تصمیم می‌گیرد که مناظره برگزار شود یا دیگر مدل‌های برنامه سازی تدارک دیده شود. سازمان صداوسیما یکی از اعضای این کمیسیون است، وزیر کشور، دادستان کل کشور و دیگر اعضای کمیسیون هم باید در این باره تصمیم گیری کنند.

وی درباره اینکه برنامه ریزی خود صداوسیما برای این مرحله چه بوده است، عنوان کرد: ما برنامه ریزی ها و پیشنهادهایی داشته‌ایم که به جلسه کمیسیون می بریم تا در این جلسه ارزیابی شود. این جلسه امروز شنبه ۹ تیر ماه برگزار می‌شود و پیشنهادات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مفتاح در پایان گفت: پیشنهادات ما در دور اول مورد قبول کمیسیون بود و در عمده برنامه‌ها تغییری ایجاد نشد اما در مرحله دوم باید دید نظر کمیسیون چیست.

کد خبر 6151878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علیرضا اسدی ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      0 0
      با سلام و عرض ادب به نظرم مصاحبه خوب هستبه شرط اینکه از کاندیداهای مد نظر در مورد مشکلاتی که طرح می کنند ارائه طریق هم بدهند. در ضمن برای روشن شدن دیدگاه وبرنامه های عملیاتی بزرگواران درمورد نخبگان خواهشمند است باحضورخانم دکترنیرومند مدیرکل مرکز رصد بنیادملی نخبگان به عنوان پرسشگردربرنامه دعوت کنید