۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲

محسن خلیلی عنوان کرد:

سال آینده تیم بانوان داریم/ هدیه طارمی و نوراللهی به پرسپولیس

سال آینده تیم بانوان داریم/ هدیه طارمی و نوراللهی به پرسپولیس

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس از تلاش این تیم و بازیکنانی مانند مهدی طارمی و احمد نوراللهی برای تجهیز آکادمی خبر داد و اعلام کرد سال آینده تیم بانوان تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خلیلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس در خصوص درآمدزایی در این باشگاه و عملی شدن وعده های اسپانسر گفت: خوشختانه امروز اتفاق خیلی خوب و نادری افتاد و با پرداختی هایی که امسال انجام می شود می تواند بدهی های بازیکنان را پرداخت کنیم. اتفاق تازه ای که در آکادمی باشگاه از سوی حامی مالی رخ داد این است که درصدی از درآمد حاصل از یکی از محصولات به آکادمی باشگاه اختصاص پیدا کرد. تشکر ویژه ای از مدیریت و هیات مدیره دارم که پیگیر کارها بودند و ارتباط خوبی بین باشگاه و آکادمی برقرار شد.

وی ادامه داد: امیدوارم این گونه اتفاقات مستمر باشد و هم باشگاه پرسپولیس و هم همه باشگاه ها نگاه ویژه ای به تیم های آکادمی داشته باشند تا بتوانیم آینده سازهای فوتبال کشور را حمایت کنیم.

خلیلی درخصوص برنامه هایش برای آکادمی پرسپولیس و استعدادیابی ها گفت: پیشرفت های آکادمی در مدت اخیر حاصل یک کار تیمی بوده است و همه بچه های آکادمی برای آن زحمت کشیدند. ما یک برنامه ۵ ساله را به باشگاه تقدیم کردیم که ۳ سال از آن برنامه گذشته است و وارد سال چهارم شده ایم و اهداف ویژه ای را دنبال می کنیم و تلاش خواهیم کرد به مقوله بازیکن سازی نگاه ویژه تری داشته باشیم و زیرساخت های باشگاه را توسعه دهیم و بتوانیم بازیکنان جوان را به تیم های بزرگسالان و ملی برسانیم. نتیجه گیری و قهرمانی در فوتبال پایه مهم است و به افزایش انگیزه کمک می کند اما نگاه من متمرکز بر بازیکن‌سازی است هرچند دنبال کسب نتیجه هم هستیم. آکادمی پشتوانه تیم بزرگسالان است.

او در خصوص تاثیر الزامات AFC در خصوص توجه به آکادمی ها گفت: این الزامات در سطح کشور ملموس بوده است و باشگاه ها ملزم به اجرای آن شده است. اما قضیه پرسپولیس جدا است و از روزی که وارد باشگاه شدیم بحث حرفه ای سازی را پیگیری کردیم و مشکلات موجود را رفع کردیم. در دو دوره اخیر هم که در میان منتخبان ایران در آسیا بودیم نقصی نداشتیم و در سال آینده هم با اضافه شدن تیم بانوان تلاش می کنیم تیم اول باشیم.

محسن خلیلی در خصوص معرفی چهره های جدید از آکادمی به فوتبال بزرگسالان مانند امیررضا رفیعی گفت: وظیفه آکادمی این است که بازیکنان را به سمت تمرینات بزرگسالان سوق دهد. ما تلاش خود را می کنیم اما به تلاش بازیکنان هم بستگی دارد که بتوانند در تمرینات تیم بزرگسالان خودنمایی کنند. به امیررضا رفیعی تبریک می گویم که در فصل گذشته توانست ۴ کلین شیت انجام دهد. بازیکنان دیگری مانند میلاد سورگی، علیرضا بابایی و علیرضا خدایی هم در تیم بزرگسالان بازی کردند. بازیکنانی مثل بادپا هم شانس بازی داشتند که فشار بازی ها در هفته های آخر باعث شد اوسمار ویه‌را از جوان تر ها استفاده نکند. انتظار ما از کادر فنی جدید این است که هماهنگی بالایی با آکادمی داشته باشد. پرسپولیس نیاز به پوست اندازی و جوانگرایی دارد.

وی در خصوص وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه ورزشگاه درفشی فر هم گفت: ما چند وقتی است که پیگیر تغییر چمن مصنوعی هستیم و این قول را گرفته ایم که تا پیش از شروع فصل جدید این اتفاق بیفتد. درفشی فر تغییرات زیادی داشته است. سالن کنفرانس اخیراً تاسیس شده است. اتاق فیزیوتراپی را ساختیم و ۲ دستگاه فیزیوتراپی را احمد نوراللهی و مهدی طارمی به آکادمی هدیه کردند. امکانات دیگری مانند جی پی اس، دوربین های هوش مصنوعی، آنالیزهای پزشکی و روانشناسی را مطابق با آنالیزهای روز دنیا به باشگاه اضاف کردیم تلاش می کنیم وضعیت آکادمی بهتر و بهتر شود.

کد خبر 6152040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جواد IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      0 0
      شما کلا یک گروه بزرگ از داوران درست کنید و اسمش را بگذارید کمیته داوران پرسپولیسی کشور