۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۹

در بیانیه‌ای مشترک تاکید شد؛

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان از مردم

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان از مردم

سمنان- پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان ضمن قدردانی از حضور و مشارکت مردم استان در انتخابات از آحاد جامعه دعوت کردند که در دور دوم رای‌گیری نیز شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی برگزاری دور نخست انتخابات ریاست‌جمهوری حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در پیام مشترکی از حضور مردم قدردانی کردند

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

«الشُّکرُ أحَدُ الجَزاءَینِ» سپاسگزاری، خود یک پاداش دادن است. امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام

اینک و با پایان دور نخست انتخابات ریاست‌جمهوری وظیفه خود دانسته از یکایک مردم عزیز، غیور و متدین استان سمنان که با انگیزه‌ای الهی و اراده‌ای مستحکم، در صحنه مهم انتخابات حضور یافتند صمیمانه تقدیر و تشکر نمائیم.

همچنین از کلیه مسئولان، مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در بخش‌های مختلف، رسانه‌ها و خبرنگاران محترم بویژه مدیران و کارکنان رسانه ملی و نیز رؤسا و اعضای ستادهای انتخاباتی نامزدهای محترم و هواداران آنها که زمینه مشارکت هرچه بیشتر مردم در این رویداد را فراهم کردند، قدردانی نموده و برای آنان موفقیت و سربلندی ذیل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) را آرزو داریم.

امید آن داریم مردم شریف استان سمنان، این عبادت خالصانه خود را با حضوری دیگر در دور دوم و نهایی انتخابات ریاست جمهوری در جمعه آینده، پانزدهم تیرماه تکمیل نمایند و خداوند متعال دل‌های آحاد ملت ایران را به حرکت در مسیر سرافرازی و اعتلای میهن اسلامی رهنمون فرماید.

در پایان یاد و خاطره شهدای خدمت بویژه شهید آیت‌الله رئیسی را گرامی داشته و از درگاه خداوند متعال، تداوم خدمت به ملت سرافراز ایران و علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و همراهان ایشان را مسألت می‌نمائیم.

کد خبر 6152156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha