خانواده‌های اسرای صهیونیست:

نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است

نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است

خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه در اظهاراتی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را عامل دست‌نیافتن به توافق مبادله اسرا دانستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه در اظهاراتی اعلام کردند که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا میان این رژیم و مقاومت فلسطین در نوار غزه شده است.

خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه بیان کردند: از سیاسیون و فرماندهان سرویس‌های امنیتی می‌خواهیم که اجازه ندهند نتانیاهو توافق مبادله اسرا را به شکست بکشاند. نتانیاهو برای باقی‌ماندن در پست خود جنگ را طول می‌دهد.

این شهرک‌نشینان صهیونیست از دیگر صهیونیست‌ها خواستند که برای فشارآوردن به نتانیاهو جهت امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت فلسطین در نوار غزه به خیابان‌ها بریزند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست افزودند: ما در آستانه جنگ در جبهه شمالی هستیم. اگر این موضوع رخ بدهد دیگر امیدی به بازگرداندن فرزندان ما نخواهد بود. تداوم جنگ کنونی به معنای کشته‌شدن فرزندان ما است.

این شهرک‌نشینان تاکید کردند که از «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و فرماندهان سرویس‌های امنیتی این رژیم انتظار دارند کسی را که دلیل شکست در دستیابی به توافق مبادله اسرا است معرفی کنند.

کمی پیش‌تر نیز منابع رسانه‌ای از برگزاری تظاهرات اعتراضی در نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی با حضور شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست خبر دادند.

صهیونیست‌های معترض در این تظاهرات‌های اعتراضی خواهان برکناری نتانیاهو از نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

همچنین شهرک‌نشینان معترض در این تظاهرات‌ها خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.

کد خبر 6152277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha