۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۸

طی نشست خبری مطرح شد؛

۹۵ درصد از «سووشون» تصویربرداری شده است/ خبرسازی درباره ورشکستگی

۹۵ درصد از «سووشون» تصویربرداری شده است/ خبرسازی درباره ورشکستگی

مالک نماوا درباره وضعیت سریال «سووشون» توضیحاتی ارائه داد و بیان کرد که ۹۵ درصد از فیلمبرداری این مجموعه انجام شده و این روزها در حال تدوین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین میرطاوسی مالک نماوا در نشست این پلتفرم که در نمایشگاه الکامپ برگزار شده بود درباره سریال هایی که تاکنون در این سرویس به تولید رسیده است، بیان کرد: نماوا از سال ۹۵ در دسترس عموم قرار گرفت و تاکنون ساخت ۶۵ سریال را که حدود ۳۰ اثر آن اختصاصی از همین پلتفرم پخش شده، برعهده داشته است.

وی اضافه کرد: «قورباغه»، «خاتون»، «هم رفیق»، «جنگل آسفالت» از جمله این آثار بوده اند که همگی پرمخاطب شده اند. «قورباغه» پرطرفدارترین سریال برای نسل زد بوده است. «آکتور» و «نوبت لیلی» دیگر سریال ها بوده اند که جوایز مختلف بین المللی را از آن خود کرده اند.

میرطاووسی تصریح کرد: ما به دلیل دغدغه فرهنگی تولید یک سریال ملی و وطن پرستانه را در دستور کار داشتیم که گران ترین سریال ما شد.

وی با اشاره به هزینه ۲۰۰ میلیارد تومانی برای این سریال عنوان کرد: این سریال با یک بدعهدی مواجه شده که هنوز هم به پخش نرسیده و قفل شدن ۲۰۰ میلیارد از سرمایه در گردش هر کسب وکاری این سرمایه را با مشکل مواجه می کند. از آنجا که نماوا سرمایه ملی و متعلق به فرهنگ و سینمای کشور است امیدوارم این مشکل به زودی رفع شود.

وی همچنین به کنداکتور سریال ها اشاره و بیان کرد: چهار سریال در حال پخش و چهار سریال در پیش تولید داریم. از آثار جدیدی که قرار است به پخش برسد می توان به «غربت» و «ازازیل» اشاره کرد و فصل دوم «جنگل آسفالت» هم به زودی کلید می خورد. «کنسرتینو» نیز این روزها با استقبال زیادی مواجه شده است.

مالک نماوا با اشاره به گسترش فعالیت های این پلتفرم بیان کرد: شبکه ورزش و شبکه کودک را در آینده خواهیم داشت، همچنین سریال هایی مثل «اکازیون» و «جنگل آسفالت» تعداد کاربران را بیشتر کرده است.

وی یادآور شد: با همه بی مهری هایی که از دوستان سینمایی داریم اما می خواهیم همکاری خود را با اهالی باسابقه سینما، کارگردانان جوان تر و نویسنده های جوان در راستای استعدادیابی ادامه دهیم.

میرطاووسی در ادامه در پاسخ به خبری درباره پخش «سووشون» از یکی پلتفرم ها اظهار کرد: اصلاً چنین چیزی نیست، برخی از اینها خبرسازی است، حرف‌های زیادی می‌شود اما در حال حاضر می توان گفت حدود ۹۵ درصد فیلمبرداری «سووشون» آذر سال پیش تمام شد و الان در حال تدوین است. پنج درصد باقی مانده است و به زودی پخش آغاز می‌شود.

وی درباره ادامه فیلمبرداری این سریال با توجه به اینکه نرگس آبیار این روزها در حال تصویربرداری یک سریال دیگر است، بیان کرد: عزیزانی هستند که سر کارهای دیگر هم هستند اما با ما هم همکاری می‌کنند.

میرطاووسی در بخش دیگر صحبت هایش درباره تبلیغات در میان سریال ها که در برخی پلتفرم ها رواج پیدا کرده است، گفت: رفتن به سمت تبلیغات در سریال ها امر مرسومی است و غیرطبیعی نیست. اما نماوا به خاطر احترام به مخاطب بر خلاف بقیه پلتفرم ها این شکل از تبلیغات را انجام نمی دهد. برای ما هم این مدل سرمایه‌گذاری اتفاق افتاده است اما سعی کردیم این مقدار برجسته نباشد. 

وی درباره شایعاتی نسبت به ورشکستگی این پلتفرم نیز عنوان کرد: خیلی از این شایعات، خبرسازی‌ است و ما هم ناراحت شدیم. تاکنون بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان در این سرویس سرمایه گذاری شده است.

محمدحسن شانه ساززاده رییس هیات مدیره گروه شرکت های شاتل نیز در سخنانی بیان کرد: هر زمان ما دنبال این بوده ایم که حق و حقوقی را زنده کنیم، این شایعات از طرف برخی تهیه کنندگان که ۲ برابر برای یک اثر طلب کرده اند و البته ۲ برابر هم به آن ها پرداخت شده، مطرح شده است.

کد خبر 6152804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha