۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹

 اپلیکیشن «آیه‌کوئیز» تولید شد

 اپلیکیشن «آیه‌کوئیز» تولید شد

اپلیکیشن «آیه‌کوئیز» محصول جدید طرح ملی زندگی با آیه‌ها با هدف ایجاد رقابت قرآنی جذاب و متفاوت با رویکرد آموزشی و سرگرمی تولید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نهضت ملی زندگی با آیه‌ها با هدف تبیین آیات قرآن کریم ناظر به موضوعات کاربردی و مورد نیاز امروز نهضت اسلامی در درگیری با جبهه دشمن، در ایام تابستان و در ماه محرم با تولیدات رسانه‌ای جدید همچون موشن، نرم‌افزار، مدرسه حفظ، کلیپ تبیینی، پوستر و همچنین پویش و مسابقات زندگی با آیه‌ها برگزار می‌شود.

یکی از تولیدات جدید نهضت ملی زندگی با آیه‌ها «اپلیکیشن آیه‌کوئیز» است که کاربران و علاقه‌مندان قرآنی در آن می‌توانید، رقابت جذابی را در حوزه قرآنی تجربه کنند.

در این اپلیکیشن می‌توان به صورت فردی و رکوردی رقابتی قرآنی را تجربه کرد. در قسمت فردی این اپلیکیشن، شما می‌توانید، به صورت آنلاین با یک فرد دیگر رقابت کنید و با سوالات پاسخ دهید.

قسمت رکوردی این برنامه نیز به صورت سوالات پیوسته است و هر چقدر سوالات قرآنی بیشتری را پاسخ دهید، می‌توانید رکورد بیشتری را دریافت کنید. امتیازهای کاربر در این برنامه در پایان در سه لیگ روزانه، هفتگی و ماهانه تقسیم‌بندی می‌شوند.

در لیگ روزانه «اپلیکیشن آیه‌کوئیز» رتبه‌ها به صورت رقابت روزانه نمایش داده می‌شود و در آن روز هر فردی که امتیاز بیشتری داشته باشد، رتبه بالاتری به دست خواهد آورد. در لیگ هفتگی و ماهیانه نیز رتبه‌ها به صورت رقابت هفتگی و ماهانه نمایش داده می‌شود و در طول دوره هر مخاطبی که امتیاز بیشتری داشته باشد، رتبه بالاتری دارد.

در پایان هر دوره کاربران این نرم‌افزار که بیشترین امتیاز را دریافت کرده باشند به قید قرعه جوایزی ازجمله گوشی هوشمند، کوادکوپتر، سکه پارسیان، جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی، کمک‌هزینه سفر مشهد مقدس، ساعت هوشمند و هندزفری بلوتوثی اعطا می‌شود.

کد خبر 6153509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha