۱۵ شهید و زخمی در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به غرب شهر غزه

۱۵ شهید و زخمی در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به غرب شهر غزه

منابع رسانه‌ای از شهادت و زخمی‌شدن ۱۵ فلسطینی در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به غرب شهر غزه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف نوار غزه و جنایت‌های ارتش این رژیم در حق ساکنان این باریکه همچنان ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به خیابان «الجلاء» واقع در غرب شهر «غزه» جنایت جدیدی را مرتکب شده است.

بر اساس گزارش الجزیره، در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به خیابان «الجلاء» واقع در غرب شهر «غزه» ۵ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

همچنین خبرنگار الجزیره تصریح کرد که این جنایت به زخمی‌شدن ۱۰ فلسطینی دیگر نیز انجامیده است.

علاوه بر این بر اساس گزارش‌های رسیده در نتیجه حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به چندین خانه در شرق اردوگاه «البریج» واقع در مرکز نوار غزه یک فلسطینی به شهادت رسید.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی از قصد خود برای یورش زمینی مجدد به شرق خان‌یونس خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که پس از شلیک ۲۰ موشک از شرق خان‌یونس به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در اطراف نوار غزه تخلیه فلسطینیان ساکن این منطقه را آغاز کرده است.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه، ۳۷ هزار و ۹۰۰ نفر به شهادت رسیده‌اند.

همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۸۷ هزار و ۶۰ نفر رسیده است.

کد خبر 6154093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha