۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۹:۵۰

فرهاد مدیرعامل آبفا کردستان:

۱۹ پروژه آبرسانی روستایی در کردستان آماده بهره‌برداری است

۱۹ پروژه آبرسانی روستایی در کردستان آماده بهره‌برداری است

سنندج_مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: ۱۹ پروژه آبرسانی به تک روستاها و مجتمع‌های آبرسانی استان با اعتبار هزینه شده ۳۸ میلیارد تومان آماده بهره برداری است.

محمد فرهاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۹ پروژه آبرسانی به تک روستاها و مجتمع‌های آبرسانی با هدف تأمین آب ۳۹ روستای استان با اعتبار هزینه شده ۳۸ میلیارد تومان آماده بهره برداری است.

وی افزود: در مجموع و با اجرای این پروژه‌ها ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر در روستاهای ۵ شهرستان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه منابع مالی اجرای این پروژه‌ها از اعتبارات استانی و محرومیت زدایی تأمین می‌شود، گفت: در شهرستان بیجار آبرسانی به روستاهای گاوبازه، شاهگدار سفلی، ینگی کند، کاکا عباس، گوگقاش، کچه گنبد و قزانقره در قالب این پروژه انجام شده است.

فرهاد افزود: همچنین در شهرستان سنندج آبرسانی به روستاهای صیدان، گزان علیا، ماچکه علیا و تازه آباد عیسی آباد، در شهرستان سقز آبرسانی به روستاهای گل تپه و چوملو، در شهرستان دیواندره آبرسانی به روستاهای علی آباد مران، کانی کبود مران و پول بلاغ و در شهرستان مریوان آبرسانی به روستاهای لنج آباد در قالب این پروژه اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: همچنین حفر و تجهیز چاه مجتمع قصلان قروه برای تأمین آب ۲۱ روستای این شهرستان نیز جزو این پروژه‌ها است که به زودی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6154285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha