۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۷

مدیرکل گمرکات کرمانشاه خبر داد؛

ارزآوری و درآمدزایی مرز پرویزخان موثر در توسعه اقتصادی منطقه

ارزآوری و درآمدزایی مرز پرویزخان موثر در توسعه اقتصادی منطقه

کرمانشاه- مدیرکل گمرکات کرمانشاه از ارزآوری و درآمدزایی مرز پرویزخان موثر در توسعه اقتصادی منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر عباس زاده پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات این استان، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت درآمدی ترانزیت خارجی از مبدا گمرک پرویزخان را یکی از اهرم‌های مهم در پیشبرد توسعه استان کرمانشاه است.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه بیشترین میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در سه ماهه نخست سال‌جاری از مبدا گمرک پرویزخان صورت گرفت، افزود: ارز آوری این رویه و درآمدزایی آن می‌تواند در توسعه اقتصادی منطقه، بسیار مهم و اثر گذار باشد.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه در ادامه با تشریح وضعیت و شرایط موجود در گمرکات استان کرمانشاه، تصریح کرد: استفاده از پتانسیل‌های مثبت مرزهای استان کرمانشاه با داشتن ۳۶۶ کیلومتر مرز مشترک با عراق درگرو توجه، همکاری و حمایت جدی دستگاه‌های اجرایی این استان است.

همچنین در این دیدار علی نیک شمار مدیرکل دیوان محاسبات کرمانشاه از جایگاه مهم دیوان محاسبات به‌عنوان یک دستگاه نظارتی یاد کرد و گفت: دستگاه‌های نظارتی به دنبال راهنمایی در پیشبرد امور و پرهیز از فساد در دستگاه‌های اجرایی هستند.

وی با اشاره به تلاش و نقش محوری این سازمان در اعتماد سازی و نظم دهی مالی، بیان کرد: دیوان محاسبات به دنبال آن است تا مشاوری امین برای دستگاه‌های اجرایی باشد.

نیک شمار تاکید کرد: هر چه تعامل بین دستگاه اجرایی و دیوان محاسبات بیشتر باشد، قطعاً تخلفات اداری کمتر خواهد شد.

کد خبر 6154499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha