۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵

پزشکیان در جمع بازاریان میدان شوش:

سفره دولت و مردم را جدا نخواهم کرد

سفره دولت و مردم را جدا نخواهم کرد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع بازاریان میدان شوش، گفت: وعده‌ای که نتوانم عمل کنم، نخواهم داد و سفره دولت و مردم را جدا نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز و در ادامه برنامه‌های تبلیغاتی خود در جمع بازاریان میدان شوش حاضر شد.

برای رونق اقتصادی باید درها را روی دنیا باز کنیم

مشکلات معیشتی، مشکلات کاسبی، مشکلاتی که سرای ایرانی و شهر فرش برای کسبه ایجاد کرده‌اند، مالیات سنگین برای کسبه از جمله مطالبات مطرح شده از سوی بازاریان شوش بود.

در ادامه پزشکیان در بین بازاریان، گفت: در این شور و شوق نمی‌توانم حرف بزنم. از این همه شور و شوق شرمنده‌ام. این قول را می‌دهم که هیچ وقت دروغ نگویم، وعده‌ای که نتوانم عمل کنم نخواهم داد. سفره دولت و مردم را جدا نخواهم کرد. ریشه فقر و بی‌عدالتی را از بین می‌بریم. برای رونق اقتصادی باید درها را روی دنیا باز کنیم. باید تجار با دنیا ارتباط داشته باشند. با زندگی در یک قفس نمی‌توان مشکلات را حل کرد.

وی بیان کرد: کسانی که زندگی‌شان نمی‌چرخد، مالیات پرداخت نخواهند کرد. برخی فکر می‌کنند عقل کل هستند. همه مردم حق دارند برای زندگی‌شان تصمیم بگیرند. من آمده‌ام تا جایی که از دستم برمی‌آید صدای شما باشم و مشکلات شما را پیگیر باشم.

پزشکیان تاکید کرد: قول می‌دهم به شما دروغ نگویم، با شما صادق باشم و امیدوار خدا لطف کند تا شرمنده شما نشوم.

وی در پایان در واکنش به هواداران خود که می‌گفتند «یاشاسین آذربایجان»، به زبان آذری گفت: یاشاسین آذربایجان، یاشاسین ایران.

کد خبر 6154552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha