۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۵

آژانس وینت چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

آژانس وینت چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

از مهم ترین خدمات آژانس طراحی سایت وینت می‌توان به طراحی وب‌سایت، کدنویسی و توسعه نرم افزارهای تحت وب، خدمات سئو و طراحی رابط کاربری اشاره کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آژانس وینت در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را مبنی بر طراحی وب‌سایت، کدنویسی و خدمات سئو آغاز کرد. وینت با هدف طراحی سایت‌های بهینه و استاندارد برای گوگل و بهبود کیفیت وب فارسی وارد این حوزه شد. این مجموعه با مدیریت مهندس اسکندری با عنوان پیشتازان تارنمای پاسارگاد به ثبت رسید و فعالیت خود را توسعه داد. از مهم‌ترین خدمات آن می‌توان به طراحی وب‌سایت، کدنویسی و توسعه نرم افزارهای تحت وب، خدمات سئو و طراحی رابط کاربری اشاره کرد.

آژانس طراحی سایت وینت از سال ۹۴ با نام venet.ir فعالیت خود را شروع کرد که بعدها این آدرس به wenet.website تغییر یافت.

خدمات آژانس وینت:

طراحی انواع وب‌سایت

خدمات سئو (کسب رتبه در گوگل)

کدنویسی و توسعه نرم‌افزارهای تحت وب

طراحی تخصصی رابط کاربری

خدمات آموزشی

- طراحی سایت

طراحی انواع وب سایت شرکتی و فروشگاهی در آژانس وینت بر پایه استانداردهای گوگل انجام می‌شود. چرا که ما معتقدیم سرمایه گذاری در این بخش تنها در شرایطی درست است که با چشم اندازی جهت حضور سایت در نتایج گوگل به آن نگاه شود. در غیر اینصورت سایت تنها یک کاتالوگ آنلاین است و کاربرد چندانی ندارد. پس مبنای طراحی برطرف کردن نیازهای مخاطب و رعایت استانداردهای گوگل است. چنین سایتی قاعدتاً نمی‌تواند یک طرح آماده باشد. امنیت و سرعت بارگزاری آن اهمیت فوق العاده ای دارد و طراحی رابط کاربری آن منحصر به فرد و متناسب با هویت سازمانی آن کسب و کار خواهد بود.

- طراحی سایت در آژانس وینت برچه بستری انجام می‌شود؟

در اکثر پروژه‌های این مجموعه از سیستم مدیریت محتوای وردپرس به همراه قالب اختصاصی (کدنویسی شده) استفاده می‌شود که مورد اعتمادترین و پرکاربردترین CMS در دنیا است. وردپرس انعطاف پذیری بالایی دارد و توسط بسیاری از برندها و شرکت‌های بزرگ استفاده می‌شود که در اینجا می‌توانید در رابطه ب ا مزایا و معایب وردپرس بیشتر مطالعه کنید.

۲- خدمات سئو

سئو SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر است. بهینه سازی و کسب رتبه در گوگل یکی از مهم‌ترین کانال‌های بازاریابی دیجیتال است که بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را دارد. این مجموعه با تکیه بر دانش فنی و تجربه خود بهینه سازی و کسب رتبه در گوگل را به عنوان یک سرویس و خدمات حیاتی برای کسب و کارها ارائه می‌دهد. چنانچه می‌خواهید به صورت اصولی در گوگل فعالیت کنید و در زمینه فعالیت خود ورودی ارگانیک جذب کنید می‌توانید با کارشناسان وینت در تماس باشید. خدمات بهینه سازی در وینت به ۲ صورت پروژه‌ای و مشاوره‌ای ارائه می‌شود.

- اهمیت و ضرورت سئو با دسترسی بیشتر به اینترنت

در ابتدای فعالیت وینت، طراحی و توسعه وب‌سایت مهم‌ترین خدمات در این زمینه به شمار می‌رفت که تقاضا برای آن بسیار زیاد بود. کسب رتبه در گوگل چندان اهمیت و تاثیری در رشد کسب و کارها نداشت. از طرفی رقابت در کلمات کلیدی نیز بالا نبود و رسیدن به صفحه اول گوگل و حفظ رتبه‌ها ساده بود. با افزایش سطح دسترسی افراد به اینترنت و افزایش تقضا برای محصولات و خدمات در بستر اینترنت خصوصاً در گوگل، حضور کسب و کارها در نتایج موتورهای جستجوگر اهمیت ویژه ای پیدا کرد.

آژانس وینت نیز با توجه به نیاز و دغدغه کسب و کارها اولویت اصلی خود را ارائه خدمات سئو (نتیجه محور) قرار داده است.

۳- کدنویسی و توسعه نرم افزارهای تحت وب

از دیگر خدمات این مجموعه می‌توان به توسعه نرم افزارهای تحت وب و برنامه نویسی اشاره کرد. پیاده سازی ایده‌ها در وب سایت و وب اپلیکیشن و یا نرم افزارهای تحت وب از خدمات این مجموعه است. همچنین کدنویسی و توسعه وردپرس به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای سایت از خدماتی است که توسط این مجموعه ارائه می‌شود.

آژانس وینت چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

۴- طراحی تخصصی رابط کاربری

رابط کاربری سایت ویترین کسب و کارهای مجازی است. در یک پروژه طراحی سایت مطابق با استانداردهای روز دنیا، طراحی رابط کاربری به صورت اختصاصی لحاظ می‌شود. استفاده از طرح‌های آماده و تکراری شاید هزینه‌های اولیه کارفرما را کاهش دهد اما در بلند مدت خسارت زیادی به آن مجموعه وارد می‌کند. در مجموعه وینت خدمات طراحی رابط کاربری و طراحی تجربه کاربری به صورت اختصاصی متناسب با نیاز کارفرما ارائه می‌شود.

۵- خدمات آموزشی

چنانچه به مباحث سئو ، طراحی وب و فروش اینترنتی علاقه مند هستید آژانس وینت در سایت خود به آدرس Wenet.website جدیدترین مطالب را در این زمینه به صورت رایگان آموزش می‌دهد. در مطالب آموزشی تلاش شده است تا مطالب به زبان ساده و قابل فهم برای عموم باشند. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6154672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha