۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۳

پارتیشن‌های شیشه‌ای ارژن‌دُر بهترین انتخاب برای ادارات

پارتیشن‌های شیشه‌ای ارژن‌دُر بهترین انتخاب برای ادارات

پارتیشن‌های شیشه‌ای یکی از گزینه‌های مناسب برای ادارات و سازمان‌ها هستند که به دلیل ظاهر شفاف خود، به طراحی داخلی مدرن محیط‌ اداری کمک می‌کنند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پارتیشن‌های شیشه‌ای یکی از گزینه‌های مناسب برای ادارات و سازمان‌ها هستند. این نوع پارتیشن‌ها به دلیل ظاهر شفاف خود، به طراحی داخلی مدرن محیط اداری کمک می‌کنند. این پارتیشن‌ها احساس فضایی باز و بزرگ‌تر را تداعی می‌کنند. بخوبی می‌دانیم دیوار شیشه‌ای در ادارات با پخش جریان نورطبیعی در داخل فضا به روشنایی محیط و افزایش انرژی کارکنان کمک می‌کند. همچنین، پارتیشن‌های شیشه‌ای به دلیل شفافیت، امکان نظارت بر فعالیت کارکنان را فراهم می‌سازند.

این نوع پارتیشن‌ها به دلیل ظاهر مینیمال، به راحتی با سبک‌های طراحی مختلف سازگار هستند و محیط‌های زیبا و هماهنگی می‌سازند. در نظر داشته باشید که در انتخاب و استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای، نکات امنیتی و حفاظت از حریم خصوصی نیز باید مورد توجه قرار گیرد تا استفاده از این دیوارهای شیشه‌ای کارایی کارکنان را بالا ببرد.

شیشه سکوریت دارای چه ویژگی‌هایی است که آن را برای ساخت پارتیشن شیشه‌ای مناسب می‌سازد؟

شیشه سکوریت یکی از مواد ساختمانی محبوب برای استفاده در ادارات و محیط‌های کاری است. این نوع شیشه به دلیل ویژگی‌های خاص خود، از جمله استحکام بالا، مقاومت در برابر فشار و دما و زیبایی، توانسته است جایگاه ویژه ای در صنعت ساختمان داشته باشد. واحد تولید شیشه سکوریت ارژن‌دُر برای تضمین کیفیت و استاندارد بودن محصولات خود، به موارد زیر توجه ویژه دارد:

ابعاد شیشه: ابعاد شیشه ساخته شده نباید با سفارش مشتری مغایرت داشته باشد. این امر به منظور اطمینان از انطباق کامل شیشه با نیازهای مشتریان است.

۲. سطح شیشه: نداشتن پستی بلندی، زبری، موج و خوردگی روی سطح شیشه نشان از استاندارد بودن آن دارد. این ویژگی‌ها نشان از کیفیت ساخت خوب شیشه سکوریت دارد.

۳. تحمل فشار: شیشه سکوریت باید توانایی تحمل فشار ۴۰ کیلو گرم در ابعاد ۱۰ سانتی متر مربع را داشته باشد. این ویژگی نشان دهنده استحکام بالای شیشه در مقابل ضربه‌ها و فشارهای خارجی است.

۴. تحمل دما: شیشه سکوریت باید توانایی تحمل دمای غیر مستقیم ۲۵۰ درجه را داشته باشد. این ویژگی نشان از پایداری شیشه در برابر تغییرات دمایی بالا است.

۵. مهر استاندارد: شیشه سکوریت باید دارای مهر استاندارد باشد. نبودن مهر استاندارد روی شیشه ممکن است یکی از علل بی‌کیفیتی شیشه سکوریت باشد.

بسیاری از ادارات هنگام خرید مبلمان و تجهیزات اداری به دنبال محصولات محکم و مقاوم هستند. از این رو، استفاده از شیشه سکوریت در پارتیشن شیشه‌ای توجیه منطقی پیدا می‌کند. قابل ذکر است که قیمت پارتیشن اداری نسبت به استحکام آن مناسب بوده و مورد توجه مدیران ادارات بوده است. با توجه به استقبال شرکت‌ها و ادارات به استفاده از پارتیشن ‌های شیشه‌ای در فضاهای کاری، تولید کنندگان لازم است جهت ایمنی مردم به رعایت استانداردهای لازم در فرآیند تولید شیشه سکوریت توجه ویژه داشته باشند.

انواع پارتیشن شیشه‌ای ادارات

اولین نوع، پارتیشن شیشه‌ای تک جداره (فریم لس) با شیشه سکوریت شفاف است. این پارتیشن‌ها از شیشه سکوریت ۱۰ میل درجه یک و فریم آلومینیوم ساخته می‌شوند.

نوع دوم پارتیشن شیشه‌ای تک جداره با شیشه سکوریت مات یا طرح دار است. شیشه این پارتیشن‌ها می‌تواند به دو روش سندبلاست و استیکر مات شود.

پارتیشن دوجداره آلومینیوم و شیشه سکوریت با پرده کرکره‌ای نیزانواع دیگر پارتیشن شیشه‌ای اداره هستند که از شیشه سکوریت ۶ میل درجه یک و فریم آلومینیوم دوجداره ساخته می‌شوند.

مورد بعدی اینکه امکان اجرای پارتیشن شیشه‌ای با درب ام دی اف نیز وجود دارد که قیمت آن با پارتیشن درب شیشه‌ای یکسان است.

در نهایت، پارتیشن دوجداره ام دی اف و شیشه با پرده کرکره‌ای نیز وجود دارد که هر یک بسته به نیاز خواست کننده در ارژن‌دُر تولید و در محل اجرا می‌شود

پارتیشن‌های شیشه‌ای ارژن‌دُر بهترین انتخاب برای ادارات

چرا پارتیشن‌های شیشه‌ای ارژن‌دُر بهترین انتخاب برای ادارات هستند؟

علت اینکه استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای اداری رواج پیدا کرده است این است که این پارتیشن‌ها باعث ایجاد دکوراسیون داخلی مینیمال و حفظ فواصل و مرزبندی خاص برای هر فرد می‌شوند. مزایای پارتیشن‌های شیشه‌ای اداری شامل انعطاف پذیری، کاهش صدا، صرفه جویی در هزینه‌ها، انتشار نور طبیعی، تنوع زیاد، تمیز کردن و نگهداری آسان است.

کاهش صدا:

پارتیشن‌های شیشه‌ای رنگی توانایی بیشتری در بلوکه کردن صداهای بیرونی دارند. شیشه‌های دولایه بهترین ماده برای جلوگیری از آلودگی صوتی هستند.

صرفه جویی در هزینه‌ها:

پارتیشن‌های شیشه‌ای قیمت مناسب و کیفیت بالا دارند. امکان تغییر چیدمان و دکوراسیون فضا با کمترین هزینه را فراهم می‌کنند. چون از کمترین روشنایی مصنوعی استفاده می‌کنند، باعث کاهش مصرف انرژی می‌شوند.

تمیز کردن و نگهداری آسان:

تمیز کردن پارتیشن‌های شیشه‌ای کار سخت و زمان بری نیست. با صرف کمترین زمان و هزینه می‌توان آنها را تمیز کرد.

تنوع زیاد:

طیف گسترده‌ای از پارتیشن‌های شیشه‌ای با طرح‌ها و ویژگی‌های مختلف وجود دارد. به همین دلیل امکان انتخاب پارتیشن متناسب با محیط کار وجود دارد.

انتشار نور طبیعی:

انتشار نور طبیعی در فضای کار باعث صرفه جویی در نورهای مصنوعی و ایجاد محیطی سالم و زنده و پرنشاط برای کارکنان می‌شود.

مزایای سفارش پارتیشن‌های شیشه‌ای ادارات از ارژن‌دُر:

انتخاب ارژن‌دُر برای سفارش پارتیشن‌های شیشه‌ای ادارات، مزایای متعددی به همراه دارد.

کیفیت برتر: ارژن‌دُر از بهترین متریال و یراق‌آلات در ساخت درب‌ها و پارتیشن‌های شیشه‌ای استفاده می‌کند و به شما محصولاتی باکیفیت و بادوام ارائه می‌دهد.

قیمت مناسب: ارژن‌دُر با ارائه قیمت‌های رقابتی، به شما کمک می‌کند تا با صرف هزینه‌ای معقول، صاحب پارتیشن‌های شیشه‌ای مدرن و باکیفیت در اداره خود شوید.

طراحی و ساخت سفارشی: شرکت مذکور امکان طراحی و ساخت پارتیشن‌های شیشه‌ای ادارات را به صورت سفارشی و مطابق با نیاز شما فراهم می‌کند.

نصب سریع و آسان: این شرکت از تیم نصابان مجرب و متخصصی برخوردار است که درب‌ها و پارتیشن‌های شیشه‌ای را به سرعت و با دقت بالا نصب می‌کنند.

خدمات پس از فروش: ارژن‌دُر خدمات پس از فروش و گارانتی بلندمدتی را برای درب‌ها و پارتیشن‌های شیشه‌ای ارائه می‌دهد تا خیال شما از بابت کیفیت و عملکرد آنها راحت باشد.

تعهد به رضایت مشتری: این شرکت تمام تلاش خود را می‌کند تا با ارائه بهترین خدمات و محصولات، رضایت کامل مشتریان را جلب کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6154724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha