۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۷

چهارشنبه ۱۳ تیر؛

تنبورنوازان «دنگ دار» در تالار مهر می‌نوازند

تنبورنوازان «دنگ دار» در تالار مهر می‌نوازند

گروه تنبورنوازان «دنگ دار» به خوانندگی و آهنگسازی علی مومیوند، با اجرای قطعاتی از موسیقی تنبور، در تالار مهر حوزه هنری روی صحنه می‌روند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کنسرت گروه تنبورنوازان دنگ دار به سرپرستی و خوانندگی علی مومیوند، چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود. در این اجرا قطعاتی در دستگاه شور و آوازِ اصفهان خوانده و نواخته می‌شود.

تصنیف‌های سرو خرامان، دریا، شب گرد، مخمور و خواجه‌بیا در این کنسرت اجرا می‌شوند. همچنین قطعاتی هم به صورت ساز و آواز و قطعه بیکلام خوانده و نواخته می‌شود. در کنار این قطعات، سازهایی مانند تنبور، دف، ساید درام و کاخن به تکنوازی می‌پردازند.

شهرام میرزایی، سهند کرمی، اسماعیل خزایی، جمشید نوروزی، کنعان قربانی، غزل شفیعی، رویا مومیوند، یلدا گل‌محمدی، امیرحسین براتی، ایلیا مصطفی، نوازنده طرب‌باس-مهرداد منصوری نوازندگان تنبور، علی سلطانی نوازنده دیوان، مصطفی حیدری نوازنده دف، مصطفی محمدی نوازنده کاخن، سای درام، دمام ، مرجان نوری نوازنده کوزه و بندیر، شبنم رحمانی نوازنده شیکر نوازندگان گروه «دنگ دار» را تشکیل می‌دهند.

گروه دنگ‌دار پیش از این در سال‌های گذشته کنسرتی به خوانندگی وحید تاج و کنسرت‌هایی را در همدان روی صحنه برده است. همچنین این گروه تک‌آهنگ دریا را به خوانندگی حسین علیشاپور منتشر کرده است.

کنسرت گروه تنبورنوازان دنگ دار به تهیه‌کنندگی یاسر یگانه، چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۲۰:۳۰ در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

کد خبر 6154776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha