۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۸:۲۱

مدیرعامل مخابرات منطقه یزد:

زیرساخت مناسب در شعب اخذ رأی استان یزد تامین است

زیرساخت مناسب در شعب اخذ رأی استان یزد تامین است

یزد- مدیرعامل مخابرات منطقه یزد از تامین زیرساخت مناسب در شعب اخذ رأی استان یزد برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا زارع در نشست بررسی وضعیت ارتباط رسانی به شعب اخذ رأی در سطح استان برای برگزاری انتخابات دور دوم ریاست جمهوری تاکید کرد: مخابرات استان با تمام امکانات و ظرفیت در راستای ایجاد زیرساخت مناسب در شعب اخذ رأی اقدام کرده است.

وی افزود: ارتباط پایدار و تأمین پوشش ارتباط مخابراتی کامل در ایام انتخابات هدف اصلی فعالیت‌های انتخاباتی مخابرات است و در این زمینه برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

زارع از همکاری گسترده مخابرات با استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها خبر داد و از تمامی رؤسای مخابرات شهرستان‌ها خواست تا با هماهنگی کامل و با هدف تأمین زیرساخت‌های لازم برای ارتقای مشارکت مردمی در انتخابات، تمام ظرفیت‌های خود در سراسر استان به کار گیرند.

وی افزود: با تلاش کارکنان مخابرات استان و تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های فنی صورت گرفته در ایجاد شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی مناسب، زیرساخت‌های لازم برای برقراری ارتباطی امن و پایدار در روز انتخابات دور اول ریاست جمهوری در استان به نحو مطلوب فراهم شده است.

زارع اظهار کرد: به منظور دسترسی هرچه بهتر مردم به سامانه‌های ارتباطی و فناوری و ایجاد زیرساخت الکترونیکی برگزاری انتخابات از انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی تا برگزاری این انتخابات، در مجموع ۱۷ سامانه BTS تلفن همراه شامل ۸ سامانه روستایی هرکدام با ۲ تکنولوژی ،۹ سامانه شهری هرکدام با ۵ تکنولوژی و۳۵ سامانه نیز در این فاصله زمانی ارتقای تکنولوژی داشته است.

گفتنی است؛ مسئولان حاضر در این نشست، گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای تأمین ارتباطات لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو و آخرین وضعیت ارتباطی استان ارائه دادند.

کد خبر 6154807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha