۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۲۱

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

تکمیل پروژه‌های درمانی استان بوشهر تسریع شود

تکمیل پروژه‌های درمانی استان بوشهر تسریع شود

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید تلاش شود که تکمیل پروژه‌های درمانی استان بوشهر تسریع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر سه‌شنبه در بازدید از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی نور در بوشهر اظهار کرد: داشتن مراکز بهداشتی و درمانی استاندارد نیاز اساسی مردم است که باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بهداشت و درمان یکی از امور استراتژیک و راهبردی جامعه است اضافه کرد: به منظور توسعه بخش‌های درمانی در مرکز شهر بوشهر شاهد اقدامات خوب هستیم که از جمله آنها این مرکز است.

امام جمعه بوشهر افزود: تعطیلی بیمارستان فاطمه زهرا (س) بوشهر بعد از تأسیس بیمارستان خلیج فارس، بخشی از شهر به‌ویژه در منطقه چهار محل دچار کمبود فضای بیمارستانی شدند، از طرفی درمانگاه ابوالفضل (ع) هم که در این منطقه بود تعطیل شد و اختلال جدی در عرصه بهداشت و درمان شهر ایجاد کرد.

وی بیان کرد: با همت دانشگاه علوم پزشکی و … این بیمارستان در حال احیا هست ولی درگیر بروکراسی اداری است که ضرر اصلی را مردم می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه متأسفانه ۲ سال است که پروژه درگیر بروکراسی اداری است، خاطرنشان کرد: اساس نظام اسلامی خدمتگزاری به مردم است و مردم به خدمت نیاز دارند.

وی ادامه داد: امروز از نزدیک از این پروژه بازدید و بررسی لازم انجام شد که متوجه شدیم مشکل به راحتی قابل حل است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه به علل مختلف کار متوقف شده و مردم متضرر شده اند، گفت: با صحبتی که با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و معاون عمرانی استاندار انجام دادیم، مقرر شد تا فردا ظهر این مسئله حتماً حل شود تا مردم از این پروژه منتفع شوند.

وی افزود: خوشبختانه در این پروژه مرکز اورژانس، پلی کلینیک تخصصی، بخش شیمی درمانی و … نیز جانمایی شده و امیدواریم در خدمتگزاری به مردم بخاطر این کاغذبازی‌ها معطلی نشود.

کد خبر 6154965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha