۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۱۲

بهره برداری از ۳۹ پروژه در قالب ۱۳۳ کلاس درس در آذربایجان شرقی

بهره برداری از ۳۹ پروژه در قالب ۱۳۳ کلاس درس در آذربایجان شرقی

تبریز-همزمان با تحویل ۹۵۰ کلاس درس در سراسر کشور به مناسبت اربعین شهدای خدمت، ۳۹ پروژه آموزشی در قالب ۱۳۳ کلاس در آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سراسر کشور، در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خدمت ۳۹، پروژه آموزشی در قالب ۱۳۳ کلاس درس در سطح استان به مناسبت چله خدمت به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است که در دولت شهید رئیسی مجموعاً ۲۷۲ کلاس درس در قالب ۱۰۷۰ کلاس تحویل دانش آموزان استان شده و لذا در دولت سیزدهم با عنایت به فضاهای آموزشی تحویلی سرانه آموزشی استان از ۵/۰۵ به ۵/۶۱ ارتقا یافت و برای اولین بار در سطح استان سرانه استان (۵/۶۱) از میانگین سرانه کشور (۵/۲۸) بیشتر شد.

طی اقدامات صورت گرفته در خصوص آسفالت ریزی مدارس نیز، طی سه سال، مجموعاً، ۳۲۹ مدرسه به متراژ ۶۱۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی انجام شده استهمچنین لازم به ذکر است که همچنین در مدت سه سال اخیر به میزان ۴۱۸ هزار متر مربع در قالب ۷۴۵ مدرسه ایزوگام توسط اداره کل نوسازی مدارس صورت گرفته است.

گفتنی است تا در طی سه سال اخیر حسب فرمایشات مقام معظم رهبری تعهدات خیری (۱۸۲۹ میلیارد تومان) موفق به اخذ تعهد خیری و سرمایه گذاری غیر دولتی جهت تکمیل پروژه‌های آموزشی شده است و در سال ۱۴۰۲ بزرگترین رژه تجهیزات کشور در قالب ۱۵۶ تریلی و کامیون در قالب ۵۰ میلیارد تومان در سراسر استان جهت تجهیز دانش آموزان استان صورت گرفت.

کد خبر 6155063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha