۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۱

رئیس اورژانس ۱۱۵ اردبیل خبر داد؛

افزایش ۴.۸ درصدی مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ در اردبیل

افزایش ۴.۸ درصدی مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ در اردبیل

اردبیل- رئیس اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل از افزایش ۴.۸ درصدی مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان در سه ماه اول امسال خبر داد.

سعید مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تعداد ۲۰ هزار و ۷۵۶ مأموریت توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان در سه ماه اول ۱۴۰۳ انجام شده که نسبت به مشابه سال گذشته با انجام ۱۱۹ هزار و ۷۹۵ مأموریت، شاهد رشد ۴.۸ درصدی در مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: از مجموع مأموریت‌های انجام شده در سه ماه اول سال‌جاری سه هزار و ۹۳۷ مأموریت مربوط به حوادث غیر ترافیکی، ۲ هزار و ۵۵۷ مأموریت ترافیکی و ۱۴ هزار و ۲۹۲ مأموریت مربوط به بیماری‌ها بوده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل با اشاره به تعداد ۶۱ هزار و ۶۹۵ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل گفت: متأسفانه در سه ماه اول هشت هزار و ۶۶۵ تماس مبنی بر مزاحمت تلفنی در سیستم‌های اورژانس ۱۱۵ اردبیل ثبت شده که این امر سبب ایجاد اختلال در روند خدمت‌رسانی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به مردم استان می‌شود.

مهری با تاکید بر اینکه ثانیه‌ها در تماس با اورژانس ۱۱۵ حیاتی و مهم هستند، افزود: متأسفانه با اشغال خطوط اورژانس ۱۱۵ جان یک هموطن به خاطر این مزاحمت‌ها به خطر می‌افتد.

وی تعداد مصدومان انتقالی به بیمارستان در مأموریت‌های تصادفی را ۲ هزار و ۳۹۷ مصدوم و درمان در محل را ۲۶۰ مصدوم برشمرد و خاطرنشان کرد: آمار تصادفات با ۲ هزار و ۵۵۷ فقره تصادف نسبت به مشابه سال گذشته افزایش ۳.۶ درصدی داشته است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل بیان کرد: با توجه به تجمیع خطوط اورژانس ۱۱۵ استان در مرکز دیسپاچینگ اردبیل، از هم استانی‌ها درخواست می‌کنیم در صورت تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ نسبت به اعلام نام شهرستان و آدرس دقیق محل، همکاری‌های لازم را با پرستاران تریاژ تلفنی اورژانس داشته باشند.

کد خبر 6155167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha