«اکونومیست»: تل‌آویو بزرگترین موشک‌باران را به چشم خواهد دید

«اکونومیست»: تل‌آویو بزرگترین موشک‌باران را به چشم خواهد دید

یک نشریه غربی اعتراف کرد که رژیم صهیونیستی در صورت ورود به جنگ با حزب الله لبنان شاهد بزرگترین موشک باران در تاریخ جعلی خود خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نشریه اکونومیست به نقل از یکی افسران ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حزب الله در سطح بالایی از آمادگی برای رویارویی با حمله زمینی این رژیم به لبنان در مقایسه با اوکراین در برابر روسیه قرار دارد.

این افسر صهیونیست اضافه کرد: مواضعی که ارتش فکر می‌کرد به خوبی استتار شده‌اند توسط حزب الله شناسایی و بارها مورد حمله قرار گرفته است.

در گزارش نشریه اکونومیست تاکید شده است: نگرانی‌ها نسبت به وقوع جنگ وحشتناک با حزب الله لبنان تشدید شده است چرا که در این صورت شاهد حملات پهپادهای انتحاری، قطع گسترده برق و بزرگترین موشک باران در تاریخ تل آویو خواهیم بود.

در ادامه این گزارش آمده است، این گونه برآورد شده که در صورت جنگ با حزب الله، رژیم صهیونیستی شاهد بزرگترین موشک باران پی در پی در تاریخ مجعول خود خواهد بود.

مقامات رژیم صهیونیستی در حالی علیه حزب الله لبنان خط و نشان کشیده و لفاظی می‌کنند که برخی از آنها بارها نسبت به توان رزمی و هجومی این حزب اذعان کرده‌اند.

کد خبر 6155259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha