۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان خبر داد؛

افزایش ۵۲ درصدی ساخت راه روستایی در شاهرود و میامی

افزایش ۵۲ درصدی ساخت راه روستایی در شاهرود و میامی

سمنان- مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از افزایش ۵۲ درصدی ساخت راه روستایی در شاهرود و میامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی شرق استان سمنان، امیر عمیدی از افزایش ۵۲ درصدی ساخت راه روستایی در شاهرود و میامی خبر داد و بیان کرد: این امر در زمره افتخارات دولت شهید رئیسی است.

وی گفت: ۷۳۵ قطعه زمین ۲۰۰ متری در طرح جوانی جمعیت به واجدان شرایط واگذار شد و همچنین شاهرود و میامی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن رتبه دوم کشوری را از آن خود کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان ادامه داد: ساخت راه‌های روستایی در مناطق تحت پوشش اداره‌کل راه و شهرسازی شرق سمنان در دولت سیزدهم افزایش ۵۲ و هفت دهم درصدی داشت. در راستای رفع موانع تولید، یکهزار و ۳۰۰ پرونده در اداره‌کل راه و شهرسازی شرق سمنان بررسی و ۸۲ طرح سرمایه‌گذاری تصویب و ابلاغ شد.

عمیدی با بیان اینکه تعهد راه و شهرسازی تأمین روشنایی ۱۰ کیلومتر از قلمرو یوزپلنگ آسیایی در محدوده عباس آباد - میاندشت میامی است، افزود: از این میزان شش کیلومتر طرح اجرایی شد و تا دو ماه آینده تکمیل می‌شود.

وی درباره حفاظت از یوزپلنگ آسیایی هم افزود: شش دوربین کنترل سرعت در قلمرو یوزپلنگ آسیایی در محدوده عباس آباد- میاندشت میامی نصب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان همچنین ادامه داد: الزام محدودیت سرعت تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت در محدوده ۴۵ کیلومتری رفت و برگشت این منطقه در حال اجراست.

کد خبر 6155586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha