۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۸

با حضور آیت‌الله سبحانی؛

اعتکاف علمی طلاب در حرم رضوی برگزار می‌شود / ظرفیت پذیرش ۸۰۰ طلبه

اعتکاف علمی طلاب در حرم رضوی برگزار می‌شود / ظرفیت پذیرش ۸۰۰ طلبه

معاون علمی حوزه علمیه خراسان گفت: دومین اعتکاف علمی طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در نخستین اعتکاف علمی طلاب حدود ۳۵۰ طلبه و فضلای حوزه‌های علمیه پذیرش شده بودند که با توجه به استقبال این مراسم و درخواست مراجع عظام تقلید و اساتید برجسته حوزه و حمایت تولیت آستان قدس رضوی، امسال ۸۰۰ نفر از طلاب برادر و خواهر پذیرش می‌شوند.

وی زمان برگزاری اعتکاف علمی را ۶ تا ۱۸ مرداد ماه اعلام کرد و گفت: حضور سایر طلاب مشهد برای شرکت در کلاس‌های این مراسم بلامانع است.

معاون علمی حوزه علمیه خراسان افزود: اولویت پذیرش در اعتکاف با طلاب برادر و خواهر سطح ۴، اساتید دروس سطح ۱ و ۲ و نخبگان و پژوهشگران مراکز و موسسات تخصصی است.

وی اظهار کرد: در این مراسم از ظرفیت آیت‌الله العظمی سبحانی از مراجع تقلید قم و حدود ۶۰ تن از اساتید برجسته برای تدریس استفاده می‌شود.

حجت‌الاسلام رضایی گفت: این اساتید در ۵ موضوع علمی شامل قرآن و حدیث، فقه و اصول، علوم عقلی، ادبیات و زبان شناسی و منطق و روش شناسی به تدریس خواهند پرداخت.

به گفته وی کلاس‌های طلاب برادر در مدرسه میرزاجعفر (ساختمان شماره ۱ دانشگاه رضوی) و کلاس‌های طلاب خواهر در مدرسه عالی نواب برگزار می‌شود.

وی مهلت ثبت نام در اعتکاف را تا ۲۰ تیرماه اعلام کرد و افزود: طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور از طریق لینک https://panel.monh.ir/k/Mashhad۲ می‌توانند ثبت‌نام کنند و برای کسب اطلاع بیشتر به آی دی @Mahdisajedi۲ در پیام رسان ایتا ارتباط برقرار کنند.

کد خبر 6155638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha