واکنش جهاد اسلامی به عملیات ضدصهیونیستی در کرمئیل

واکنش جهاد اسلامی به عملیات ضدصهیونیستی در کرمئیل

جنبش جهاد اسلامی فلسطین به عملیات ضدصهیونیستی در شهر کرمئیل در شمال اراضی اشغالی واکنش نشان داد و بر گزینه مقاومت علیه اشغالگران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین به عملیات ضدصهیونیستی در شهر کرمئیل در شمال اراضی اشغالی واکنش نشان داد.

در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: ما این عملیات قهرمانانه در شهرک کرمئیل در شمال فلسطین اشغالی که سبب زخمی شدن شماری از شهرک نشینان غاصب در اراضی ما شد را تبریک می گوییم.

جهاد اسلامی بیان کرد: عملیات امروز در شهرک کرمئیل ثابت کرد که مقاومت تنها گزینه ملت فلسطین برای بیرون راندن اشغالگران صهیونیست از این سرزمین و مقابله با جنگ نسل‌کشی و جنایات وحشیانه دشمن است.

جهاد اسلامی همچنین در بیانیه خود تاکید کرد که دشمن اشغالگر هر اندازه به جنایات خود علیه ملت فلسطین ادامه دهد، باز نمی‌تواند در این سرزمین به امنیت و آرامش برسد.

این درحالی است که منابع صهیونیست ساعتی قبل از زخمی شدن سه  صهیونیست بر اثر حمله با سلاح سرد در نزدیکی عکا خبر دادند که یک صهیونیست به علت شدت جراحات وارده کشته شد.

منابع عبری زبان از حمله با سلاح سرد به گروهی از شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست در داخل مجتمعی تجاری در شهرک کرمئیل در نزدیکی عکا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

کد خبر 6155722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha