واکنش حماس به عملیات ضدصهیونیستی کرمئیل

واکنش حماس به عملیات ضدصهیونیستی کرمئیل

حماس با صدور بیانیه ای به عملیات ضدصهیونیستی در کرمئیل در شمال فلسطین اشغالی واکنش نشان داد و این عملیات را در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، حماس به عملیات ضدصهیونسیتی در کرمئیل در شمال فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.

حماس در بیانیه خود اعلام کرد: عملیات الجلیل واکنشی طبیعی به جنایات اشغالگران است و مقاومت تنها راه دفاع از ملت فلسطین و حمایت از حقوق آن است. عملیات شهادت طلبانه انجام شده از سوی یکی از قهرمانان ملت ما از داخل اراضی اشغالی علیه نظامیان اشغالگر در شهرک کرمئیل در الجلیل در شمال فلسطین اشغالی که صبح امروز انجام شد، واکنشی طبیعی به جنایات اشغالگران و حملات خونبار آنها علیه ملت ما در غزه و کرانه باختری است.

در این بیانیه آمده است: باردیگر تاکید می کنیم که عملیات شجاعانه مقاومت در طولکرم و جنین و داخل اراضی اشغالی و خوارکردن ارتش رژیم صهیونیستی در غزه در چارچوب عملیات طوفان الاقصی، تنها راه واکنش به این اشغالگر جنایتکار و در راستای حق مشروع ملت فلسطین در آزادی اراضی و بازپس گیری مقدسات و تعیین سرنوشتش است.

حماس بیان کرد: ما از ملت فلسطین می خواهیم که بر شدت مقاومت بیافزایند و با نظامیان دشمن جنایتکار و شهرک نشینان تروریست در هر مکان و طرحهای اشغاالگران برای نابودی آرمان فلسطین و پایمال کردن حق ما، مقابله کنند.

کد خبر 6155899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha