۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۰

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان:

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب ناامیدی دشمن است

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب ناامیدی دشمن است

کرمان- مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت: مشارکت حداکثری مردم در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منزله ناامید کردن دشمن است.

مجتبی سلطانی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، به ویژه حضور جوانان باعث می‌شود تا نقشه‌هایی که دشمن در ذهن می‌پروراند نقش بر آب شود.

وی به اهمیت انتخاب آگاهانه نیز اشاره و بیان کرد: با توجه به شرایط دولت شهید رئیسی و ادامه راه آن، مردم باید بهترین گزینه را انتخاب کنند تا چرخ پیشرفت و توسعه کشور عقب گرد نداشته باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان ضمن ارائه تحلیلی از نوع جهت گیری و تولیدمحتوای رسانه‌های معاند گفت: این جهت گیری با تکیه بر ایجاد ناامیدی و شکاف بین مردم ایران است.

وی ادامه داد: همه باید مراقبت کنیم و بدانیم که در این شرایط، مشارکت حداکثری مردم به منزله ناامید کردن دشمن است.

سلطانی نژاد با اشاره به محتوای تولیدی رسانه‌های خارج از کشور، تصریح کرد: محتوای رسانه‌های غرب نشین اغلب دارای دو جهت‌گیری اصلی و فرعی است، در جهت‌گیری اصلی، به دنبال دعوت مردم به تحریم گسترده انتخابات هستند.

وی با اشاره به تلاش رسانه‌های معاند برای ترویج ناامیدی در مردم، تاکید کرد: این رسانه‌ها در مرحله دوم و در جهت گیری فرعی خود، در اصل هر دو نامزد را تخریب می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت: رسانه‌های مذکور تلاش می‌کنند تا نشان دهند هیچیک از جناح‌ها در کشور کاری انجام نداده‌اند و یا ظرفیت انجام کاری را ندارند.

سلطانی نژاد تاکید کرد: ترویج برخی شعارهای خاص توسط این رسانه‌ها از دیگر تلاش‌های دشمن است تا نشان دهند درصد زیادی از مردم مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی سپس به پمپاژ اخبار غلط و کذب در رسانه‌های ضدانقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: آنها سعی دارند هر پیشرفتی در کشور را وارونه جلوه داده و مردم را بیشتر ناامید کنند.

سلطانی نژاد یادآور شد: به عبارت دیگر این بنگاه‌های خبری تلاش می‌کنند عدم مشارکت مردم در انتخابات را رفراندومی در جهت نه گفتن به نظام و رهبری القا کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت: رسانه‌های خارجی به ویژه رسانه‌های فارسی زبان در حال انتشار شایعات بی‌پایه و اساس هستند.

وی ادامه داد: این شایعات با تکیه بر تکنیک‌های مختلف عملیات روانی و با محوریت دروغ گویی، بزرگ نمایی، برجسته سازی یا کوچک نمایی است.

سلطانی نژاد در ادامه افزود: به عنوان مثال کوچک‌ترین مشکل در جمهوری اسلامی را بزرگ نشان داده و در سطح گسترده‌ای انتشار می‌دهند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان خاطرنشان کرد: همین افراد خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران، به ویژه در دولت شهید رئیسی را کوچک جلوه می‌دهند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان در پایان بیان کرد: حضور و مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم ایران در روز جمعه ۱۵ تیرماه تمامی اهداف سو و پلید دشمنان را نقش بر آب و جلوه‌ای جدید از امید را در سطح کشور منتشر خواهد کرد.

کد خبر 6155770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha