۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹

سخنگوی شورای شهر یزد:

رویدادهای فرهنگی شهرداری یزد نباید مورد غفلت قرار گیرد

رویدادهای فرهنگی شهرداری یزد نباید مورد غفلت قرار گیرد

یزد- سخنگوی شورای شهر یزد با اشاره به اینکه خدمات شهرداری در مناسبت ها نباید نادیده گرفته شود، گفت: در ایام دهه امامت و ولایت کارهای خوبی انجام شد که لازم است تشریح شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدناصری حیدری، پیش از ظهر چهارشنبه در دویستمین جلسه علنی شورای شهر یزد اظهار کرد: مدتی است در مورد فضاسازی شهری گلایه می شود اما اقدامات خوب نیز باید مطرح شود تا جانب انصاف هم رعایت شود.

وی افزود: اقدامات اعیاد قربان تا غدیر نیازمند برنامه ریزی زیادی بود و رویدادی فراهم شد که در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه مالی توانستند شادمانه غدیر را با همراهی همه سلایق و گروه‌های فرهنگی و اجتماعی و ۱۵۰ غرفه برگزار کنند.

حیدری ادامه داد: رویدادهای فرهنگی با نشاط، معنویت و معرفت در ایام شادی اهل بیت (ع) برگزار می‌شود و رویداد شادمانه غدیر هر سه مولفه را داشت همچنین بیش از ۴۲۰ قطعه پرچم نصب شده و ۵ پرچم بزرگ نیز در معابر اصلی شهر نصب و افزون بر ۲۸ هزار متر ریسه پارچه ای نصب شد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: ۱۰ المان جدید نیز در نقاط مختلف شهر نصب شد و ریسه های نوری بلوطی نیز در خیابان فرخی یزد اضافه شد و ۱۲ مورد فضا سازی نیز فقط در شادمانه غدیر اجرا شد و در این ایام کارکنان شهرداری یزد سنگ تمام گذاشتند و برخی نقاط ضعف نباید باعث شود که نقاط و زحمات مثبت نادیده گرفته شود.

مماشات با فساد ادامه کار را در شهرداری دشوار می کند

دیگر عضو شورای شهر یزد نیز در این جلسه علنی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند در مبارزه با فساد از هیچ چیز نترسید و هر قدمی برای خدا برداشته شود، گشایش های پی در پی ایجاد می شود.

محمد باقر پارساییان افزود: هر گونه مماشات با فساد در شهرداری باعث دشوار کردن ادامه کار می شود و تصمیمات ما می تواند باعث جلوگیری از فساد در شهرداری شود و گلایه‌مند هستیم که شهردار در جلسات علنی حضور ندارد و نماینده شهردار نیز در این جلسات نیست.

وی اظهار کرد: متاسفانه علی رغم تذکرت مستمر اما همچنان در بلوارهای جدید درختان غیر مثمر کاشته می شود همچنین در مورد گلزار شهدی گمنام آزادشهر نیز هزینه زیادی شده اما مردم از نحوه اجرا گلایه‌مند هستند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد اقدامات خوبی داشته اما در این سازمان نقدینگی وجود ندارد و کارهایی که انجام می شود نیازمند حمایت بیشتر است.

پارساییان اظهار کرد: برای برنامه های غدیر امسال توسط این سازمان ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده که در مقابل هزینه پروژه های عمرانی عددی نیست و این مبالغ اگر زودتر پرداخت شود، قطعاً باعث فعالیت‌های بیشتری خواهیم بود.

انفعال ارگان‌های یزد در مورد روز خانواده

احمد ترکمانی عضو شورای اسلامی شهر یزد نیز در این جلسه علنی گفت: در این هفته روز خانواده را داشتیم و خانواده زیر بنای جامعه است و شورای شهر یزد به عنوان اولین شورای کشور نسبت به تشکیل کمیسیون خانواده اقدام کرد اما متاسفانه دیگر ارگانها آنگونه که باید در زمینه خانواده کاری نکرده اند باید در راستای فرزندآوری و کاهش طلاق بیشتر کار شود.

کد خبر 6155771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha