مهر گزارش می‌دهد؛

«اصحاب طوفان»؛ آغوش گرم ایرانیان در استقبال از خانواده شهدای غزه

«اصحاب طوفان»؛ آغوش گرم ایرانیان در استقبال از خانواده شهدای غزه

عصر روز گذشته آیین استقبال از ۶۵ خانواده شهید غزه با عنوان «اصحاب طوفان» همزمان با سالگرد جنایت تاریخی آمریکا در هدف قراردادن هواپیمای مسافربری توسط ناو جنگی آمریکا در میدان فلسطین برگزار شد

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل، الناز رحمت‌نژاد: آیین استقبال از ۶۵ خانواده شهید غزه با عنوان «اصحاب طوفان» همزمان با سالگرد جنایت تاریخی آمریکا در هدف قراردادن هواپیمای مسافربری توسط ناو جنگی آمریکا در میدان فلسطین برگزار شد.

حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، سید مجتبی ابطحی رئیس دبیرخانه کنفرانس فلسطین مجلس شورای اسلامی، ناصرابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران و خانواده شهید حسین امیرعبداللهیان در این مراسم حضور داشتند.

«اصحاب طوفان»؛ آغوش گرم ایرانیان در استقبال از خانواده شهدای غزه

حضور این خانواده‌های شهدا برای اولین بار در ایران که در برخی موارد حتی ۷۰ نفر شهید نیز تقدیم کرده‌اند فرصت مناسبی برای اظهار همدلی و حمایت همه جانبه ملت ایران از فلسطین را فراهم آورد. همچنین این خانواده های شهدا در ماه های اخیر تحت شدیدترین حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی قرار داشتند که از طریق برخی کشورهای منطقه موفق به خروج از غزه و سفر به ایران شده اند.

«اصحاب طوفان»؛ آغوش گرم ایرانیان در استقبال از خانواده شهدای غزه

امروز به برکت انقلاب و مقاومت جهان جدیدی در حال شکل‌گیری است

در ابتدای این مراسم ابطحی رئیس دبیرخانه کنفرانس فلسطین مجلس شورای اسلامی گفت: همزمان با سالگرد جنایت تاریخی آمریکا در هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران از سوی ناو جنگی آمریکا و شهادت ۲۹۰ نفر از مسافران ایرباس ایرانی، میزبان یکصد نفر از خانواده شهدا و بازماندگان نبرد طوفان الاقصی در تهران هستیم.

«اصحاب طوفان»؛ آغوش گرم ایرانیان در استقبال از خانواده شهدای غزه

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اولین هیات خارجی که به ایران آمد هیاتی از مردم فلسطین بود و بعد از عملیات طوفان الاقصی، حضرت آیت الله خامنه ای اولین رهبری در جهان بودند که از این مردم مظلوم اما مقاوم حمایت کرد و آنان را ستود.

رئیس دبیرخانه کنفرانس فلسطین مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و مقاومت، جهان جدیدی در حال شکل گیری است که در دانشگاه های امریکا و اروپا نتایج آن را می بینیم، جریانی که از سوی رهبر انقلاب خطاب واقع شدند که در سمت صحیح تاریخ ایستاده اند.

«اصحاب طوفان»؛ آغوش گرم ایرانیان در استقبال از خانواده شهدای غزه

ابطحی ادامه داد: ۹ ماه است که رژیم صهیونیستی، لبنان را تهدید و اعلام می کند که می‌خواهد آنجا را به عصر حجر بازگرداند اما در حال حاضر شمال سرزمین های اشغالی به سرزمین ارواح تبدیل شده است.

«اصحاب طوفان»؛ آغوش گرم ایرانیان در استقبال از خانواده شهدای غزه

وی افزود: درست است که ۳۹ هزار نفر از فرزندان فلسطین فقط طی ۹ ماه و فقط در نوار غزه محدود و کوچک با جمعیت دو میلیون و دویست هزار نفری به شهادت رسیدند، همچنین هزاران نفر مفقود شده و ۸۰ هزار مجروح در این مدت کوتاه که در تاریخ بی سابقه بوده تقدیم اسلام شده است، اما امروز اسلام عزیزی که دشمن فکر می کرد با قرآن آتش زدن و با اهانت به پیامبر اسلام می تواند از ذهن مخاطب غربی ایشان را محو کند، عزیز ترین مکتب جهان شده است و امروز جهانی داریم که در آن، ایران اسلامی و محور مقاومت برترین سهم را خواهند داشت.

مساله فلسطین در صدر اخبار جهان است

همسر شهید امیرعبداللهیان در ادامه این مراسم، در سخنانی تاکید کرد: درود و سلام بر خواهران و برادران عزیزی که کودکان خود را در زیر آوار و ویرانه‌های غزه با قامتی استوار به سوی دیار باقی روانه کردند. درود بر شما مردم استوار و مقتدر فلسطین که داغ مصیبت خانواده خود بر اثر جنگ، قحطی و گرسنگی را دیدید و همچنان استوار ایستاده اید. پدران و مادرانی که داغ جوانان رشیدتان را بر دل داشته و نیز شاهد رنج و درد خانواده خود بر اثر رنج گرسنگی و مشکلات فراوان در غزه بودید. عزیزان سرافراز به ام القرای جهان اسلام ایران عزیز خوش آمدید.

«اصحاب طوفان»؛ آغوش گرم ایرانیان در استقبال از خانواده شهدای غزه

وی افزود: جهان شاهد صحنه‌های زیبایی از مقاومت ایستادگی و قدرتی است که در طی این مدت شما عزیزان خلق کرده‌اید و فراموش نمی‌کنیم که در روزهای سخت تجاوز رژیم صهیونیستی توسل به قرآن در زندگی شما جاری و ساری بوده و هست. بدانید که هر رزمنده ای که سلاح در دست می گیرد و در مقابل مستکبران می ایستد، دعا و ثنای امام خامنه ای را پشت سر خود دارد.

به گفته وی، شهید امیرعبداللهیان وحدت میدان ها و جریان های مقاومت را رمز پیروزی در میدان نبرد می دانست و با وحدت میان میدان دیپلماسی، میدان مقاومت و میدان سیاسی، پیروزی بزرگی را نصیب مقاومت کرد.

همسر شهید امیرعبدالهیان افزود: پیروزی دیگری که برای ملت فلسطین رقم خورده است آگاهی مردم و افکار عمومی جهان و به ویژه جوانان کشورهای غربی است که در نامه هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان آمریکا و اروپا نیز اشاره شد که آنها امروز در جای درست تاریخ ایستاده اند. در پایان از رزمندگان جبهه مقاومت از غزه تا کرانه باختری، حزب الله لبنان، مردم مقاوم یمن، عراق، سوریه و همه آزادگان جهان قدردانی می‌کنم.

کد خبر 6155779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha