۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۲

مدیرکل راهداری لرستان:

اصلاح ۲۳ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های لرستان

اصلاح ۲۳ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های لرستان

خرم‌آباد - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به اصلاح و ایمن‌سازی ۲۳ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان طی سه سال گذشته، از آسفالت ۳۰۷ کیلومتر راه روستایی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عارف امرایی ظهر امروز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: اداره کل راهداری لرستان طی سه سال گذشته حدود ۶۵۱ قرارداد به مبلغ ۳۸ هزار میلیارد ریال در راستای ایمن‌سازی و نگهداری راه‌های استان منعقد کرده است.

وی عنوان کرد: علاوه بر این قراردادها، طی هفته جاری نیز حدود هزار میلیارد تومان مناقصه برای انجام آسفالت راه‌ها در حال برگزاری داریم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه امیدواریم انعقاد و اجرای این قراردادها شاهد ارتقای این حوزه در استان باشیم، افزود: طی سه سال گذشته ۷۸۰ کیلومتر روکش آسفالت در سطح راه‌های اصلی و فرعی، تعریض و بهسازی ۱۳ کیلومتر راه فرعی، ایمن‌سازی و اصلاح هندسی ۲۳ نقطه حادثه‌خیز، احداث و بهره‌برداری از ۳۰ دستگاه پل بزرگ به طول هزار و ۲۰۰ متر و تعمیر ۱۰۰ دستگاه انواع پل‌های کوچک و بزرگ را داشته‌ایم.

امرایی همچنین از احداث و بهره‌برداری از هفت‌دستگاه زیرگذر در سطح راه‌های لرستان خبر داد و گفت: خط‌کشی هشت هزار کیلومتر راه، نصب ۱۲۰ کیلومتر نیوجرسی در سطح راه‌های استان، ایجاد روشنایی در ۴۰ نقطه از راه‌های استان به طول ۱۶ کیلومتر و… را طی سه سال گذشته داشته‌ایم.

وی بیان داشت: در حوزه راه روستایی نیز اقدامات خوب و قابل‌توجهی صورت‌گرفته، به‌نحوی‌که حدود ۳۰۷ کیلومتر از راه‌های روستایی استان آسفالت شده و ۳۰۰ کیلومتر نیز زیرسازی شده و در صورت تأمین اعتبار آماده آسفالت و بهره‌برداری است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، عنوان کرد: همچنین طی سه سال گذشته ۱۲ سامانه ثبت تخلفات در سطح راه‌های استان اضافه شده، چهار مجتمع خدمات بین‌راهی در استان به بهره‌برداری رسیده، تعمیر و نگهداری ۱۱ باب ساختمان پلیس نیز انجام‌گرفته است.

کد خبر 6155840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha