۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد؛

اجرای چهار طرح آب و فاضلاب در مساکن ملی زنجان

اجرای چهار طرح آب و فاضلاب در مساکن ملی زنجان

زنجان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: چهار طرح آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در پروژه های مساکن ملی شهر زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد نادرخانی گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱,۴۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی جهت تأمین زیرساخت‌های آبرسانی و جمع آوری بهداشتی فاضلاب اجرا می‌شوند.

وی افزود: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در مساکن ملی غرب زنجان (کوی زیتون) به طول ۱۸ کیلومتر و با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۳۰ هزار نفر جمعیت از جمله این طرح‌ها است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان بیان کرد: احداث خط انتقال فاضلاب شرق زنجان به طول ۳ کیلومتر و با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال نیز از دیگر طرح‌های شرکت آبفا برای مساکن ملی در شهر زنجان است.

وی گفت: این طرح مناطق زنگان شهر، فرهنگیان و فازهای ۷ و ۸ گلشهر و بخش‌هایی از شهرک پونک را با جمعیتی افزون بر ۴۸ هزار نفر تحت پوشش قرار می‌دهد.

به گفته نادرخانی اجرای شبکه توزیع آبرسانی در مساکن ملی کوی زیتون به طول ۱۸ کیلومتر و با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال نیز اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تأمین آب شهرک زنگان شهر دو باب مخزن به حجم ۳۰ هزار متر مکعب به همراه خطوط انتقال مربوطه احداث شده است که یک باب مخزن تکمیل و یک باب مخزن دیگر در دست اجرا قرار دارد.

کد خبر 6155872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha