۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۸

معاون بنیاد مسکن لرستان:

۷۶ درصد از واحدهای مسکونی روستایی لرستان مقاوم‌سازی شده است

۷۶ درصد از واحدهای مسکونی روستایی لرستان مقاوم‌سازی شده است

خرم‌آباد - معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: تا کنون ۷۶ درصد از واحدهای مسکونی روستایی این استان مقاوم‌سازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یاراحمدی ظهر امروز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی، اظهار داشت: لرستان دارای دو هزار و ۹۸۵ روستا است که از این تعداد هزار و ۵۶۹ روستا بالای ۲۰ خانوار داریم که همه این روستاها دارای طرح هادی هستند.

وی عنوان کرد: درصد بهره‌مندی روستاها لرستان از طرح هادی، ۱۰۰ درصد است.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به بازنگری طرح هادی ۸۷۳ روستای استان، افزود: بازنگری طرح هادی ۶۰۹ روستا در سه سال گذشته بوده است.

یاراحمدی با بیان اینکه طرح هادی در ۹۴۴ روستای لرستان اجرا شده است، گفت: اجرای طرح هادی ۴۰۴ روستا در سه سال گذشته انجام شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در سه سال گذشته دو میلیون و ۴۷۵ هزار مترمربع از معابر روستاهای استان آسفالت شده است، این امر در قالب ۴۵۰ پروژه در سطح استان انجام شده است.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه از ۱۵۳ هزار واحد مسکونی روستایی در لرستان، بیش از ۱۱۶ هزار واحد مسکونی و معادل ۷۶ درصد مقاوم‌سازی شده است، عنوان کرد: لرستان در رتبه نخست مقاوم‌سازی واحدهای روستایی کشور قرار دارد.

کد خبر 6155903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha