۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۰:۰۳

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری:

منطق ملت ایران اقتدار است

منطق ملت ایران اقتدار است

اراک-نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت:منطق ملت ایران اقتدار است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محین اراکی شامگاه جهارشنبه با بیان اینکه ما به توان ایرانی ایمان و اعتماد داریم، افزود: اجازه دهید ایران و ملت ایران زنده بمانند و جوانان این مرز و بوم فرصتی برای ابتکار و خودکفایی پیدا کنند.

آیت الله اراکی گفت: پذیرفتنی نیست بدون برجام و fatf نمی‌توان زندگی کرد, با مذاکره مخالفت نداریم اما مذاکره باید عزتمند و با اقتدار و نه با ذلت باشد که دشمن به تعهدات خود عمل کند.

وی افزود: از نظر اسلام ملتی که روی پای خود بایستد و تلاش کند می‌تواند به بالاترین خواسته خود برسد و این مهم کلام نهج البلاغه است.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هیچ انسانی از اراده قوی و محکم ناتوان نیست و چنانچه بخواهیم به بالاترین قله قدرت، فرهنگ، عزت و دانش دست یابیم باید کلام نهج البلاغه را مورد توجه ویژه قرار دهیم.

آیت الله اراکی گفت: این منطق ملت ایران نیست که بگوید نمی‌توانیم، منطق ملت ایران اقتدار است چرا که با ما می‌توانیم ها، بزرگترین توطئه‌ها را خنثی کردیم و خطرناک‌ترین توطئه‌ها، مربوط به نظامی فکری و فرهنگی تکفیری‌ها بود که در مقابل آن ایستادیم.

وی تاکید کرد: در دوران شهید رئیسی، زمانی که عربستان اقتدار ما را دید، در منطقه شکست خورد و آن زمان دست یاری سوی ما بلند کرد در منطقه شکست خورد آن زمان دست یاری سوی ما بلند کرد.

آیت الله اراکی گفت: با اقتدار، حریفان تکفیر را شکست دادیم اما اکنون آنها در مقابل تکفیر موضع می‌گیرند وو شیعه را تاج مسلمانان می‌بینند و در دیپلماسی نیز چنانچه مقتدر باشیم پیروز می‌شویم و این مهم باید مدنظر ویژه باشد که ما به نهج البلاغه عمل می‌کنیم چرا که بر این باوریم که مرگ با عزت برتر از یا حیات با ذلت است.

وی گفت: اگر به تمام خواسته‌های دشمن تن بدهیم تا دشمن از ما راضی باشد پس ما به نهج البلاغه عمل نمی‌کنیم و باید اذعان داشت ما راه علی ابن ابیطالب و راه محمد رسول الله را انتخاب کردیم.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان با اشاره به شاخصه‌های بارز سعید جلیلی گفت: جلیلی، زاده شهادت و مکانی است که شهید حججی و سلیمانی‌ها را درون خود پرورش داده است، جلیلی راه عزت، اقتدار و سربلندی ایران و مسیر دستیابی به قله‌های پیشرفت را طی می‌کند و به طور حتم این مهم محقق می‌شود.

آیت الله اراکی گفت: ما جلیلی را نماد راه سلیمانی، راه امام راحل، احیاگر راه شهدا و نماد استقلال، خودکفایی و دستیابی به قله‌های پیشرفت می‌دانیم و رقبایی که باعث تعطیلی کارخانجات و بی توجهی به توانمندی و باعث عقب ماندگی کشور هستند مورد تأیید نیستند و تاریخ گواه این موضوع است.

وی گفت: شهید رئیسی ۹ هزار کارخانه را احیا کرد، دیگران آمدند و مسکن نساختند و رئیسی در مدت کوتاه ۲ میلیون مسکن ساخت و یا عملیات اجرایی آن را آغاز کرد و ما به طور حتم راه رئیسی و مدیران خدمتگزاری را انتخاب می‌کنیم که دشمن را انتخاب نکنند.

آیت الله اراکی گفت: مدیری که خدمتگزار مردم و خود را فدای مردم کند و تمام هدف خود را برای پیشرفت، ارتقا و دستیابی به قله‌های پیشرفت بداند و راه شهدا را تداوم بخشد.

کد خبر 6156169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha