۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

ماموریت ویژه هیئت های مذهبی جهاد تبیین است

ماموریت ویژه هیئت های مذهبی جهاد تبیین است

بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ماموریت ویژه هیئت های مذهبی جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت الاسلام حجت سالاری مکی صبح پنج شنبه در همایش خدمت، جهاد و مقاومت ویژه مداحان تشکل‌های مذهبی با اشاره به اینکه شعار محرم امسال «همه آزادگان در خیمه حسین هستند» خواهد بود، اظهار کرد: موضوع مبارزه با یزید و طاغوت عالم صهیونیست و اسرائیل خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند که هیئت کانون جهاد تبیین است.

سالاری مکی با بیان اینکه هیئت باید بیشترین تأثیرگذاری را داشته باشد، گفت: باید برنامه ریزی کنیم که خروجی ما بعد از پایان محروم و صفر چه چیز باید باشد.

وی اظهار کرد: در حوزه تشویق مردم به مشارکت در مرحله دوم انتخابات باید فعال باشیم و به دغدغه رهبر معظم انقلاب در این زمینه پاسخ بگوییم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بیان کرد: امروز نایب امام زمان (عج) برای ما هیئتی‌ها مأموریت تعیین کرده است و آن جهاد تبیین است.

سالاری مکی گفت: وقتی سردار شهید سلیمانی فرمود ایران حرم است، در این حرم شایسته نیست در هیئت ما مشارکت در انتخابات پایین باشد.

وی با بیان اینکه انتخابات یک جهاد سیاسی است، اظهار کرد: همانطور که در جبهه به دنبال این بودیم که یک نفر را برای جهاد با خودمان ببریم در انتخابات نیز یک دوست و آشنا را برای حضور در انتخابات همراه کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اینکه فعالیت هیئت پیوست قرآنی داشته باشد، بیان کرد: به عنوان مثال از سخنران هیئت بپرسیم که درباره چه موضوعی می‌خواهی صحبت کنید و قاری نیز آیاتی مرتبط با همان موضوع بخواند.

کد خبر 6156302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha