۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۸

گودرزی مطرح کرد؛

جان فشانی شهید «مرمزی»در راه نظم و تامین امنیت کشور

جان فشانی شهید «مرمزی»در راه نظم و تامین امنیت کشور

فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: شهید با لباس مقدس مرزبانی در انتقال صحیح و سالم صندوق آرای مردم خون پاک خود را در راه نظم و تأمین امنیت عمومی کشور تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی در ستاد مرزبانی فراجا با خانواده شهید استوار یکم ابراهیم مرمزی که در مأموریت تأمین امنیت صندوق رأی ریاست جمهوری در منطقه جکیگور به شهادت رسید، دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده مرزبانی فراجا در این دیدار با تبریک و تسلیت شهادت این مرزبان غیور، گفت: بدترین لحظه برای یک فرمانده زمانی است که همکار و همرزم خود را از دست می‌دهد، چرا که همه همکاران در واقع فرزندان ما هستند.

سردار گودرزی با بیان اینکه خون شهید ضامن امنیت کشور است، اظهار کرد: مرزبانان سلحشور تا آخرین قطره خون خود از مرزهای کشور حراست و پاسداری می‌کنند و این شهید بزرگوار تا آخرین نفس و قطره خون از صندوق رأی که آرای مردم در آن بود حفاظت کرد.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا همکار و همرزم شهید مرمزی بودن را افتخاری عظیم دانست و گفت: شهید با لباس مقدس مرزبانی در انتقال صحیح و سالم صندوق آرای مردم پافشاری داشت و خون پاک خود را در راه نظم و تأمین امنیت عمومی کشور تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد.

سردار گودرزی با بیان اینکه خون و شهادت این غیورمردان و جان برکفان که فرزندان این مرز و بوم هستند باعث آبیاری درخت تنومند انقلاب می‌شود، تصریح کرد: شهادت حقیقت عظیمی است که شامل بندگان خاص می‌شود و شهید ابراهیم مرمزی از آن دسته از بندگان پاک خداوند متعال بود.

وی با تأکید بر اینکه همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم که با روزی حلال جگرگوشه‌های خود را پرورش داده و برای ایجاد امنیت و دفاع از کشور هدیه کردند، گفت: بر اساس فرموده بزرگان، بازماندگان شهدای عزیز به ویژه مادران و پدران در شأن و ارزش، بلافاصله پس از شهدا قرار دارند و هیچ فاصله‌ای با شهدا ندارند.

فرزندم جان خود را تقدیم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد

پدر شهید ابراهیم مرمزی نیز در ادامه این دیدار شهادت "ابراهیم مرمزی را به سردار گودرزی و سایر همرزمان وی تسلیت گفت و اظهار داشت: افتخار می‌کنم که فرزندم سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

پدر شهید مرمزی در ادامه با بیان اینکه وی عاشق ولایت، شهادت، والدین، نظام و لباس مقدس سربازی مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار داشت: فرزندم برای دفاع از آرای مردم به شهادت رسید و حاضرم سایر فرزندانم را در این راه فدا کنم.

وی در ادامه گفت: ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و ما میلیون‌ها نفر ابراهیم داریم، پسرم فرزند این مملکت است و به کشور و انقلاب علاقه‌ای خاص داشت و در نهایت جان خود را در راه تأمین امنیت تقدیم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد که ما از این اتفاق خرسند هستیم.

کد خبر 6156378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha