۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶

فرماندار تنگستان:

نمایندگان فرماندار اصل بی‌طرفی در انتخابات را رعایت کنند

نمایندگان فرماندار اصل بی‌طرفی در انتخابات را رعایت کنند

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: نمایندگان فرماندار در نهایت بی‌طرفی و بر اصل سلامت محور، اجرای قانون و حق‌الناس دانستن رأی مردم در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم، قانونمند تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح پنج شنبه در نشست با نمایندگان فرماندار در محل شعب اخذ رأی شهرستان تنگستان عنوان داشت: ضروری است نمایندگان فرماندار در نهایت بی‌طرفی، و بر اصل سلامت محور، اجرای قانون و حق‌الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم، قانونمند و حضور و مشارکت حداکثر مردم تلاش خود را انجام دهند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: باید همه نمایندگان فرماندار در محل شعب اخذ رأی این نکته را مد نظر قرار دهند که مردم ضلع اصلی انتخابات هستند که می‌توانند سرنوشت خود را تعیین کنند این از برکات انقلاب اسلامی است که سرنوشت کشور با حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی رأی محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ۲ بخش مرکزی و دلوار ۷۰ شعبه اخذ رأی کار جمع آوری آرا مردم را به عهد دارند خاطر نشان کرد: نیاز است همه نمایندگان فرماندار و مجریان برگزاری انتخابات در این انتخابات، رعایت قوانین و مقررات در راستای برگزاری انتخاباتی با شکوه و پرشور با حضور و مشارکت حداکثری مردم را مدنظر قرار دهند.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات تنگستان با اشاره به وظایف خطیر نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی انتخابات یاد آور شد: مدیریت زمان، حفظ بی طرفی و امانت داری، رعایت قانون، دقت در کار، حفظ نظم، مراقبت از شعب و جلوگیری از دخالت افراد غیرمسئول و جلوگیری از تنش و ایجاد مزاحمت را از جمله وظایف نمایندگان فرماندار در محل شعب اخذ رأی است.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۵۰۰ نفر در ۲ بخش مرکزی و دلوار در برگزاری انتخابات در تنگستان شرکت دارند ادامه داد: خوشبختانه روند اجرایی مرحله اول برگزاری انتخابات این دوره ریاست جمهوری در شهرستان از کم حاشیه ترین و سالم‌ترین انتخابات نسبت به سایر نقاط استان بوده است.

لطفی با اشاره به اینکه تنگستان در برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در هفته گذشته قتابل تقدیر است خواستار حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ در شهرستان شد.

کد خبر 6156414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha