۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۴۱

وزیر ورزش و جوانان:

پروژه های ورزشی نیمه کاره تکمیل می شود

پروژه های ورزشی نیمه کاره تکمیل می شود

چالوس- وزیر ورزش و جوانان گفت: تکمیل پروژه های ورزشی نیمه کاره بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دولت شهید رییسی در اولویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی شامگاه پنجشنبه در حاشیه افتتاح و بهره برداری از خوابگاه شهدای ورزشکار چالوس اظهار داشت: این پروژه می‌تواند دستاوردهای خوبی برای ورزش شهرستان چالوس داشته باشد به این ترتیب زمانی که میزبانی اردوها و مسابقات ملی در این شهر بر پا می‌شود محیطی مناسب و درخور شأن، برای ورزشکاران فراهم است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دارای پیشرفت بالای ۷۰ درصد در دولت شهید رئیسی در اولویت و دستور کار قرار گرفت و همین اولویت‌ها به پروژه‌های ماده ۲۷ و خَیر ساز نیز تعلق گرفت.

وی با بیان اینکه حضور و نقش خیرین در عرصه ورزشی به مانند مدرسه سازی بسیار مؤثر و کارساز است، تأکید کرد: به همه خیرین هم اعلام کردیم که پروژه‌های نیمه تمام خود را تکمیل و به نام خودشان افتتاح کنند.

هاشمی بیان داشت: خوابگاه ورزشی شهدای ورزشکار چالوس هزار و چهارصد و بیست و نهمین پروژه افتتاح شده در دولت شهید رئیسی با اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان بود.

وی افزود: از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی برای حفظ و نگهداری اماکن و ورزشگاه‌ها با رعایت ضوابط و مقررات قانونی استقبال می‌کنیم و این باعث می‌شود باری از دوش ادارات ورزش و جوانان که بودجه کمی دارند برداشته شوند.

کد خبر 6156709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha