۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۹:۴۲

همزمان با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی رأی خود را به صندوق انداخت

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی رأی خود را به صندوق انداخت

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آغازین ساعات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،‌ رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح جمعه در آئین انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و آغاز فرآیند رأی گیری در حسینیه شهدا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ملت ایران همواره در تمام جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور آگاهانه و سرنوشت ساز داشتند به ویژه در استان امامین انقلاب و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با حضور خود حماسه بزرگ آفریدند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای خدمت و شهید بهشتی افزود: شهید آیت الله رئیسی و شهید بهشتی و شهدای خدمت‌، شهید سلیمانی از شهدای نوابغ تاریخ هستند، که تا ابد باید یاد و نامشان در جان‌ها حرکت و حیات ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری مسؤولیت بزرگی برای ملت به همراه دارد و باید دولتی انتخاب شود که راه شهدای خدمت و یاران وی را ادامه دهد.

آیت الله دری نجف‌آبادی گفت: حضور پای صندوقهای رأی واجب سیاسی، تکلیف اجتماعی، حقوقی و شرعی است، رأی دادن به نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع از نظام، پاسداری و صیانت از نظام و نه گفتن به اسرائیل و داعش است.

وی گفت: امید است دولت آینده با مسئولیت پذیری در چهارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی منشأ تحولات باشد و راه شهید رجایی، شهید بهشتی و شهید رئیسی را با قوت و قدرت ادامه دهد و عناصر دلسوز و پایبند به نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کنند.

کد خبر 6156811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha