۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۷

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

ایران قوی به دست مردم ایران ساخته می‌شود

ایران قوی به دست مردم ایران ساخته می‌شود

بندرعباس- نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن دعوت مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات گفت: ایران قوی به دست مردم ایران ساخته می شود.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده پس از انداختن رأی خود داخل صندوق رأی اظهار کرد: حضور ملت ایران در انتخابات تاریخ ساز خواهد شد و آیندگان در رابطه با ما قضاوت خواهند کرد و این عزتی را که مردم با آمدن پای صندوق رأی ایجاد می‌کنند عزت ماندگاری خواهد بود.

وی افزود: در جنگ اراده‌ها ملت‌ها می‌خواهند آینده خود را مستحکم رقم بزنند ملت عزیز ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ اراده کرده که عزت و آقایی را برای ملت ایران و ملت‌های اسلامی رقم بزند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: ملت ایران همیشه حضور پر شوری داشتند و هر وقت دشمنان فشار بیشتری بر ملت آوردند، مردم حضور پر معنا تر و مؤثر تر را در صحنه داشته‌اند.

وی گفت: مردم با انداختن رأی خود به صندوق نگذارند صفوف بهم فشرده ملت کم رنگ شود و حتی الامکان در اول وقت پای صندوق رأی حاضر شوند و این امر مهم را به لحظات پایانی روز موکول نکنند.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: شرایط هوایی بندرعباس به گونه‌ای است که مردم در ساعت بعد از ظهر پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند اما عزم شما بر گرمای آفتاب غلبه خواهد کرد و پای صندوق‌های رأی حاضر خواهید شد چرا که ایران قوی به دستان شما ایجاد می‌شود.

کد خبر 6157133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha