۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۰

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور:

اقتدار ملی و بین‌المللی از آثار حضور حداکثری در انتخابات است

اقتدار ملی و بین‌المللی از آثار حضور حداکثری در انتخابات است

بوشهر- فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور گفت: اقتدار ملی و بین‌المللی از آثار حضور حداکثری در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم رضا کلهری ظهر جمعه در جمع رأی‌دهندگان منطقه پدافند هوایی جنوب کشور اظهار کرد: وظیفه امروز ما شرکت در انتخابات به‌صورت گسترده است چراکه این حضور باعث ثبات و دلگرمی مسئولان ولایتمدار و قطع امید دشمنان اسلام می‌شود.

وی با بیان اهمیت حضور در انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در حقیقت قدرت مردم، نظام و انقلاب را تقویت کرده و دشمنان این مرز و بوم را در دستیابی به اهداف مأیوس می‌کند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور خاطرنشان کرد: راه برون رفت از این مشکلات شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح و شکل‌گیری مطالبه عمومی در چارچوب قوانین کشور است.

سرتیپ کلهری تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها و قدرت‌های رسانه‌های بیگانه با تمام توان سعی در کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات ۱۵ تیر ماه در راستای فروپاشی نظام اسلامی هستند که البته این رؤیا هیچگاه محقق نمی‌شود.

وی اقتدار ملی و بین‌المللی از آثار حضور حداکثری در انتخابات دانست و بیان کرد: افزایش امنیت و قدرت بازدارندگی با حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات محقق می‌شود.

کد خبر 6157772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha