۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۱

فرماندار مشگین‌شهر خبر داد؛

قدرشناسی از شهید جمهور با حضور در پای صندوق‌های رأی

قدرشناسی از شهید جمهور با حضور در پای صندوق‌های رأی

مشگین‌شهر- فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: قدرشناسی مردم مشگین‌شهر از رئیس جمهور شهید با حضور گسترده و با صلابت در پای صندوق‌های رأی معنا و مفهوم حقیقی پیدا می‌کند.

شهرام محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مجاهدت و حماسه‌ای که مردم کشورمان و مشگین‌شهر در این ۲ هفته خلق کردند در تاریخ بی‌نظیر و به یادگار خواهد ماند چرا که از اولین ساعات رأی‌گیری نیز حضور گسترده اهالی این شهرستان را در نمایش اقتدار نظام شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: مشگین‌شهر به عنوان بزرگترین شهرستان بعد از مرکز استان از لحاظ وسعت و جمعیت نصاب مشارکت بالایی را در دوره قبل ثبت کرد و این دوره نیز با تدارک ۱۹۹ شعبه اخذ رأی سعی می‌کنیم تا در همه جغرافیای این شهرستان آرای مردم را جمع‌آوری کنیم.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: همکاران ما در قالب شعبات سیار در مناطق ییلاقی سبلان حاضر شدند تا از عشایر ایل شاهسون آرا را جمع‌آوری و نسبت به شمارش آن اقدام کنند.

محمدی افزود: موج اول رأی‌گیری در نوبت صبح انجام شد و موج دوم نیز عصر رقم خواهد خورد که میزان مشارکت مردم بالا بوده و این نشان از اقتدار نظام است.

وی فعالیت سه هزار نفر را در قالب نیروهای اجرایی، نظارتی، پشتیبانی و انتظامی یادآور شد و خاطرنشان کرد: این نیروها با آگاهی و بصیرت کامل از آرای مردم صیانت می‌کنند و امیدواریم میزان مشارکت مردم مشگین‌شهر نسبت به مرحله اول ارتقا یافته و در سطح ملی جایگاه بهتری را به دست آوریم.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: هر ۲ نامزد راه یافته به مرحله دوم برای ما ارزشمند و عزیز هستند و قطعاً هر نامزدی که آرای بیشتری را کسب کند، رئیس جمهور منتخب خواهد بود و ما سعی خواهیم کرد رئیس جمهور منتخب را در انجام مأموریت‌ها و مسئولیت‌ها کمک کنیم.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر قدرشناسی مردم مشگین‌شهر را از رئیس جمهور شهید، حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح دانست و بیان کرد: رئیس جمهور شهید در سه سال مسئولیت خطیر ریاست جمهوری در این شهرستان منشأ خیر و برکت بوده و مردم برای قدرشناسی از این مجاهد نستوه در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند تا ارادت خود را به شهید جمهور نشان دهند.

کد خبر 6157850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha