۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۹

امام جمعه کرمانشاه:

مشارکت در انتخابات موجب دوام و تقویت نظام جمهوری اسلامی است

مشارکت در انتخابات موجب دوام و تقویت نظام جمهوری اسلامی است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه، گفت: حضور و مشارکت در انتخابات موجب دوام و تقویت نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله غفوری ظهر جمعه یا حضور در مسجد جامع شهر کرمانشاه پس اینکه رأی خود را در صندوق انداخت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انتخابات کشور به دلیل شهادت رئیس جمهور پیش از موعد مقرر خود انجام گرفت و با وجود اینکه کشور هنوز آمادگی برگزاری انتخابات و مقدمات آن نبود با حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه حضور در پای صندوق‌های برای تعیین سرنوشت کشور را جهاد در راه خدا دانست و افزود: حضور در انتخابات زمینه تقویت و رشد انقلاب و اسلام را به دنبال دارد و باعث دوام و سر فرازی ایران اسلامی خواهد شد.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان کرمانشاه شرکت در انتخابات را یک تکلیف شرعی دانست و تصریح کرد: انتخاب اصلح به عنوان تکلیفی دینی بر عهده ماست که در عین عمل به این تکلیف بر اساس صلاح جامعه باید ملاک‌هایی که برای یک فرد اصلح نیاز است را مورد نظر داشت بنابراین ملاک‌های یک فرد اصلح باید دینی و به صلاح جامعه باشد در غیر این صورت شرمنده خون شهدا خواهیم بود.

حجت الاسلام غفوری عنوان کرد: با توجه به اینکه ۲ کاندید از دور نخست انتخابات به دور دوم راه یافتند با پایان این مرحله و اعلام نتایج انتخابات پس حدود ۲ ماه رئیس جمهور جدید روی کار خواهد آمد و هر کس که با رأی مردم بالا بیایید مورد قبول همه و رئیس جمهور همه مردم و این ملت خواهد بود.

وی ادامه داد: شهید رئیسی با اقدامات خالصانه و جهادی که داشتند این جایگاه را به جایگاه خادمی برای مردم تبدیل کرده و اکنون هر کسی در این جایگاه قرار بگیرد باید خود را خادم این مردم بدانند و در این مسیر نیز مردم همراهی لازم را داشته باشند.

امام جمعه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه با حمایت، همراهی و یکپارچگی در مردم رشد و ترقی مردم رقم خواهد خورد، گفت: بنابراین حضور در انتخابات و انتخابات رئیس جمهور مسیر رشد و ترقی را به دنبال داشته همانگونه که مسیر کار و تلاش و ترقی در این مسیر از دوره ریاست جمهوری شهید رئیسی آغاز شده است.

وی در پایان گفت: همانطور که کاندیداهای راه یافته به انتخابات مردم را مورد نظر و تاکید قرار داده و شعارهای خود را حول محور مردم اظهار کردند بنابراین هریک از آنها که انتخاب شوند با رویکردی مردم محور باید عمل کنند.

کد خبر 6157894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha