۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۴

استاندار همدان:

درصد مشارکت مردم در انتخابات از ۴۰ درصد هم عبور کرد

درصد مشارکت مردم در انتخابات از ۴۰ درصد هم عبور کرد

همدان- استاندار همدان گفت: درصد مشارکت مردم در انتخابات از ۴۰ درصد هم عبور کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی فرزاد امشب در جمع اصحاب رسانه در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان ضمن ابراز خرسندی گفت: تا این لحظه از مشارکتی که در هفته قبل ۳۹ درصد بوده است، مشارکت بیشتری را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه درصد مشارکت چهل درصد هم عبور کرده است، گفت: در ادامه با توجه به ازدحام در شعب و شور و نشاط در سطح کشور و استان، با کاهش دما شاهد موج دوم شرکت کنندگان در انتخابات در شعب هستیم.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه در سراسر کشور هم حاکی ازین موضوع است، افزود: امیدواریم با تعداد افرادی که برای رأی حضور دارند، میزان مشارکت ارتقا یابد و احتمال است بالای ۴۷ درصد مشارکت را شاهد باشیم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه امید است این مشارکت باعث قدرت و استحکام هرچه بیشتر نظام و دولت آینده شود، یادآور شد: هر چه میزان مشارکت افزایش پیدا کند، مایه دلخوشی مردم و مقام معظم رهبری و دوستداران انقلاب خواهد بود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بالغ بر ۵۹۰ هزار تعرفه رأی در استان مصرف شده است، تاکید کرد: منتخب مبتنی بر آرای مردم خواهد بود و به گفته امام (ره) میزان، رأی مردم است.

وی در پایان با بیان اینکه ۸۷ درصد استعلام‌ها با کارت ملی صورت گرفته و حضور بانوان در انتخابات در استان بالا بوده است، گفت: از بین شرکت کنندگان در انتخابات، بالغ بر ۵۳ درصد را بانوان و ۴۷ درصد را آقایان تشکیل داده‌اند.

کد خبر 6158247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha