یک شهید و ۴ زخمی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری

یک شهید و ۴ زخمی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری

در جریان یورش شبانه اشغالگران به غرب رام الله واقع در کرانه باختری، نظامیان صهیونیستی یک فلسطینی را شهید و ۴ تن دیگر را مجروح کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، همزمان با حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نظامیان ارتش این رژیم باز هم به منطقه‌های مختلف کرانه باختری یورش بردند.

در یورش جدید شبانه اشغالگران به رام الله در کرانه باختری، نظامیان صهیونیستی چند فلسطینی را به ضرب گلوله شهید و زخمی کردند.

منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند که در جریان یورش شبانه اشغالگران به حومه شهرک «بیت عور الفوقا» در غرب رام الله واقع در کرانه باختری، نظامیان صهیونیستی یک فلسطینی را شهید و دست‌کم ۴ نفر دیگر را مجروح کردند.

همچنین، منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی به روستای ریفیدیا واقع در غرب نابلس در کرانه باختری حمله ور شدند و با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

در ادامه درگیری‌های شبانه میان مبارزان فلسطینی با اشغالگران، المیادین گزارش داد که نظامیان اشغالگر قدس با یورش به حومه منطقه «شویکه» واقع در شمال شهر طولکرم با مبارزان فلسطینی درگیر شدند.

پیش از این نیز، وزارت بهداشت فلسطین در خبری اعلام کرده بود که اشرف هانی محمد عبدالله، جوان ۲۰ ساله فلسطینی که حدود یک هفته پیش در اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم در کرانه باختری از ناحیه سر به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

این حمله صهیونیست‌ها به رام الله در حالی صورت گرفت که «ابوحمزه» سخنگوی سرایا القدس چند روز پیش با اشاره به عملیات مقاومت علیه نظامیان صهیونیست، اعلام کرد: ما به جهاد و مبارزه در راستای تحقق اهداف مشروع ملت مظلوم و مقاومت عادلانه آن ادامه می‌دهیم و این عملیات تا بیرون راندن اشغالگران متوقف نخواهد شد و دشمن چاره‌ای جز عقب‌نشینی خفت‌بار از کرانه باختری، غزه و دیگر میادین در برابر دلاوری مقاومت و پایداری ملت فلسطین ندارد.

کد خبر 6158465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha