۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۶

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان:

پیروز رقابت انتخابات مردم هستند

پیروز رقابت انتخابات مردم هستند

کرمان- رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رای، گفت: پیروز رقابت انتخابات مردم ایران بوده و رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور همه مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان جلالی صبح شنبه در نشست خبری اظهار کرد: در فاصله تقریباً سه ماه سه انتخابات را در استان با تلاش و همت ستاد انتخابات برگزار کردیم و هیچ حاشیه‌ای در حوزه اجرا نداشتیم.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رأی، بیان کرد: پیروز واقعی در این رقابت مردم ایران بودند و به مقام معظم رهبری، منتخب جدید و مردم تبریک می‌گوئیم.

جلالی تاکید کرد: پیروز این رقابت مردم ایران بودند و رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور همه مردم ایران است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان افزود: مردم بصیر استان کرمان این فراز از وصیتنامه شهید حاج قاسم سلیمانی را مبنی بر اینکه دوست دارم مردم کرمان تا آخر با ولایت بمانند محقق کردند و حضورشان در انتخابات تجدید میثاقی دوباره با ولایت بود.

وی در ادامه با اشاره به راهبردهای چهارگانه سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت انتخابات، گفت: در زمینه مشارکت باید از آحاد ملت ایران، هم‌استانی‌ها و همه اقشار تشکر کنیم.

جلالی گفت: این ملت سنگ تمام گذاشته و دیروز حضور دشمن کورکنی در پای صندوق‌های رأی داشتند.

وی از اصحاب رسانه، گروه‌های مردمی، جهادی و حلقه‌های میانی که برای گرم کردن تنور انتخابات تلاش کردند، قدردانی کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: از همه نامزدهای انتخاباتی که با حضور خود گرمای ویژه‌ای به انتخابات بخشیدند نیز تشکر می‌کنیم.

جلالی با قدردانی از مجموعه امنیتی، نظامی، اطلاعاتی، سپاه و بسیج استان در راستای تأمین امنیت انتخابات، بیان کرد: در هر دو مرحله، انتخابات بدون هیچ حاشیه امنیتی در استان کرمان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در ساعات اولیه برگزاری انتخابات دور دوم با حمله سایبری به زیرساخت‌های استان مواجه شدیم.

جلالی تاکید کرد: با هوشمندی و هوشیاری انجام شده و تلاش تیم فنی، این حمله خنثی و انتخابات در کمال آرامش برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ادامه داد: دو سیستم آلوده در فرمانداری بردسیر بود که هدف حمله دسترسی به اکانت اصلی سامانه جامع انتخابات استان بود و بحمدالله با اقدام سریع همکاران، این حمله خنثی شد.

جلالی سپس گفت: ۹۶۰ شعبه سیار و قریب به ۱۰۰ شعبه اخذ رأی صعب‌العبور داشتیم و با تدبیری که اندیدشیده شد، فرآیند اخذ رأی انجام گرفت.

وی همچنین با قدردانی از دستگاه قضائی و ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی اظهار کرد: بیشتر تخلفات انتخاباتی در استان کرمان مربوط به خرید و فروش آرا بود.

جلالی اظهار کرد: ۱۷ پرونده در سطح استان تشکیل شده است، ضمن اینکه ساز و کار انتخابات در کشور به نحوی است که ارتکاب تخلف بسیار سخت است.

وی خاطرنشان کرد: خرید و فروش آرا در حاشیه شعب اخذ رأی انجام شده بود که متخلفان توسط نیروهای مربوطه دستگیر شده‌اند.

کد خبر 6158675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha