۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۹:۳۶

تیم تبریزی پشیمان شد!

سپاهان عامل منصرف شدن تراکتور/ گلر تیم ملی در آستانه فروپاشی!

سپاهان عامل منصرف شدن تراکتور/ گلر تیم ملی در آستانه فروپاشی!

مذاکره ای که دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با سپاهانی ها داشته، مالک تراکتور را از عقد قرارداد با دروازه بان تیم ملی ایران منصرف کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند پس از فسخ یکطرفه قرارداد خود با پرسپولیس تصور نمی‌کرد مورد هجمه تند طرفداران این تیم قرار بگیرد تا پس از گذشت نزدیک به ۱۸ روز دنبال راهکاری برای بازگشت به این تیم باشد.

این در حالی است که پیشنهاد وسوسه کننده تراکتور به گلر شماره یک تیم ملی ایران سبب شد تا بیرانوند دنبال جدایی از پرسپولیس باشد.

شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند درباره فسخ غیرقانونی او باعث شد تا محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور قرارداد با او را به تعویق بیندازد. همین موضوع کافی بود تا زمزمه‌های پیشنهاد سپاهان به این دروازه بان نیز مطرح شود تا اتفاق‌های متفاوتی برایش به همراه داشته باشد.

زنوزی که مبلغ پیشنهادی اش به بیرانوند دندانگیر بود پس از مشورت با وکلای خود و مذاکره او با سپاهان تصمیم گرفته است فعلاً هیچ علاقه‌ای به ادامه مذاکره با بیرانوند نداشته باشد تا مبادا این بازیکن در ادامه فصل و نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران با تصمیمی دیگر باعث لطمه به تراکتور شود.

مالک تراکتور خواستار شفاف شدن وضعیت قراردادی او با پرسپولیس با وجود فسخ یکطرفه اش شده است و پس از آن نیز منتظر توضیح او برای عذرخواهی بابت مذاکره با سپاهان است‌. حال باید دید چه اتفاقی برای بیرانوند در روزهای پیش رو خواهد افتاد.

شرایط بحرانی برای دروازه بانی که در اوج محبوبیت حالا با وضعیتی کاملاً متفاوت دست و پنجه نرم می‌کند.

کد خبر 6159432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اکبر زارعی IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      20 16
      اولا تیم بزرگ سپاهان دو دروازبان عالی داردو پیام دست طلایی خیلی خیلی بزرگتر از بیرانوند است و هر کسی می خواهد بزرگ شود نام زیبای سپاهان را بیان می کنند و می گوید بامن مذاکره شده است
    • عباس ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      9 3
      آیا خوشی می‌زنه زیر دلشون که اینطور می کنند؟ یا دلایل شخصی دارند؟
    • رسول امجدی ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      17 3
      سپاهان دو تا دروازه‌بان تاپ داره هیچ نیازی به ایشون نداره بیخودی نچسبونیدش به سپاهان
    • ق ر ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      5 16
      در این دو سال رامین رضاییان و تعداد دیگر به سپاهان و تراکتور رفتن ولی قهرمانی برازنده پرسپولیس بود امسال هم ان شاالله پرسپولیس قهرمان میشه و حسادت هم برازنده تیمهای رقیب میشه اگر جمع کردن این نفرات خوب بود که سال‌ها دور استيل آذين قهرمان میشود
      • ماهور ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
        12 3
        دوست عزیز بگو کمیته داوران ومسئول برگزاری مسابقات لیگ برترکه سهیل مهدی بود.چیزایی که گفتمو سعی در روز ده بار باخودت تکرارکنی تا واقعیتوگفته باشی
    • محمدنور IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      15 7
      حکومت یه تیم داره اونهم پیروزی تیم‌های دیگه برای دوم به بعد مسابقه میدن
    • Mohammad ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      5 0
      بابا ترو خدا دیگه راجع به این آقا صحبت نکنید. حرف هر روز همه شده بیرانوند. اصلا همه‌ی این کارها رو کرده که اسمش ترند بشه. تمومش کنید.
    • سپاهانی ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      1 0
      سپاهان اشتباه فصل قبل را با آل کثیر، دوباره تکرار نکند. دست گذاشتن روی بازیکنان شاخص پرسپولیس، دوباره حملات خارج از زمین را ضد سپاهان شروع می‌کند؛ سقف قراردادها و شاید چیزهای جدید! ما نیازی به بیرانوند نداریم، هم این بازیکن وسط کار بازی در می‌آورد و هم مطمئن باشید که پرسپولیس از او انتقام می‌گیرد.
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      1 0
      متاسفانه فکر درستی ندارد. به عقیده ی من بایستی یک نفر را استخدام کند که به جای فکر کند و تصمیم بگیرد.
    • هوادار IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
      0 1
      حقشه ادم طماع آخر عاقبتش این میشه .. هم پول رو از دست میده هم محبوبیت