۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۱

مدیرکل کمیته امداد گلستان خبرداد؛

واگذاری بیش از ۱۲۰۰ فقره انشعابات رایگان به مددجویان گلستانی

واگذاری بیش از ۱۲۰۰ فقره انشعابات رایگان به مددجویان گلستانی

گرگان-مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از بهره مندی بیش از هزار و ۲۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات رایگان انشعاب آب، برق و گاز و عوارض در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی بابایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انشعاب برق، آب و گاز برای اولین بار به صورت رایگان و جهت ارائه خدمات هدفمند در راستای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و تأمین امکانات ضروری و اولیه زندگی به این افراد واگذار می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس در سال گذشته کمیته امداد، تعداد هزار و ۲۲۶ فقره انشعاب و عوارض شهرداری به صورت رایگان به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان گلستان واگذار شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه بر اساس قانون، مددجویان کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های خرید خدمات انشعاب آب، برق و گاز فقط برای یک بار معاف هستند، گفت: ۳۷۲ فقره از مجموع انشعابات واگذار شده مربوط به برق، ۲۹۷ مورد انشعاب آب، ۴۲۸ مورد انشعاب گاز و ۱۲۹ فقره نیز مربوط به صدور پروانه ساختمانی، عوارض دهیاری و شهرداری است.

وی یادآور شد: برای واگذاری این تعداد انشعابات مختلف، بالغ بر یک میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد هزینه شده است.

کد خبر 6159600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha